פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וכו' וכו' נושא התלונה:
שכטר צבי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות ניתוקים שהיו לנו בקו הטלפון, יצרנו קשר עם החברה, ונמסר לנו שהבעי' בראוטר ויגיע טכנאי ע''מ להחליף את הראוטר התקול.
לאחר שבועיים (!!!) של המתנה. הגיע טכנאי, ניסה לאתר את הבעי', לא מצא! לא הביא עימו ראוטר להחלפה, ושב כלעומת שבא.
מאחר והניתוקים המשיכו, יצרנו קשר נוסף בתאריך 6/6/17 ולאחר רבע שעה של המתנה, (התקליט חזר על עצמו ואמר שההמתנה עד 3 דקות ועשרים שניות.) נקבע ביקור של טכנאי לתאריך 7/6/17 בין 10:30-13:00 בבוקר.
המתנו עד בוש והטכנאי בושש מלבוא. ולא הגיע.
ניסינו שוב ליצור קשר, ושוב במהלך רבע שעה חזר על עצמו אותו התקליט המודיע שההמתנה לא תארך יותר מ- 3 דקות ועשרים שניות.
ניסינו להבין מדוע לא הגיע הטכנאי כפי המסוכם, מה גם שהפסדנו עקב ההמתנה, שעות יקרות של עבודה.
תשובה ברורה לא קיבלנו, מלבד תגובה יבשה, שהטכנאי לא יכל להגיע, וניסה ליצור קשר, ע''מ להודיע.
לנו, לא ידוע על כך.
אנחנו מאוכזבים קשות מהשרות או יותר מדויק מ"אי השרות".
לעת עתה הבעי' בעינה עומדת!
ואנו מותשים מהנסיונות הרבים לרדוף אחרי הנציגים ששפתותיהם חלקלקות כשמצטרפים למנויים, אך כשיש בעי' אין עם מי לדבר ואין סנכרון בין טכנאי השטח לשירות הלקוחות.
וגם בזבוז זמן סוג הנזק :
פתרון פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה