פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מכוונת וחיוב האשראי בסכומים גבוהים מאשר הוסכם בע"פb נושא התלונה:
ונטורה מני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הציעה לי חברת 012 מבצע בשיחות בינלאומיות
שלם 29 ש"ח בחודש ודבר ללא הגבלת זמן לארה"ב ויעדים נוספים.
לאחר שנהניתי במשך 4 חודשים מהמבצע המדהים הופתעתי לגלות שהאשראי שלי חוייב ב-300 ש"ח וחודש לאחר מכן ב-260 ש"ח בערך... עבור שיחות לארה"ב...(ללא הגבלה הבטיחו) לאחר יצירת קשר עם נציגי החברה אלה טענו כי המבצע נגמר וכשנרשמתי למבצע הודיעו לי כי הוא ל-3 חודשים בלבד..כאשר ביקשתי לשמוע הקלטה המאשרת את האמור . נאמר לי שיחזרו אליי עם ההקלטה תוך 7 ימי עסקים. אף אחד לא חזר אליי במשך 30 יום עד שפניתי לויזה והכחשתי את העיסקה. כעת 012 רוצה לתבוע אותי ...
אני משוכנע כי לא נאמר לי כי תקופת המבצע 3 חודשים בלבד...ו-012 פשוט השתמשו בגימיק שיווקי כדי לסחוט כספים ולצרף לקוחות במרמה
ביטול התביעה העתידית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
נציג פניות הציבור של חברתנו חזר למר ונטורה וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה.
נבקש לציין כי המבצע אליו הצטרף מר ונטורה מעולם לא היה לשלושה חודשים אלא לחצי שנה. החיובים בחשבונו נבעו מכך שהמשיך לחייג אף חודשיים לאחר תום תקופת המבצע.
יובהר, כי התעריפים בהם חויב מר ונטורה הינם תעריפי מבצע, וכי הוסבר לו, כפי שהוסבר לכלל לקוחותינו, כי המבצע תקף לחצי שנה בלבד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה