החברה חייבה אך בפועל לא נעשה שימוש במנוי כלל |
נושא התלונה: |
יום שני 01 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
כללי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פניתי אליכם במקרה לאחר שגיליתי שאני מנוי אצלכם לספק אינטרנט משנת יוני 2015.
בתחילה ניתן לנו שירות על ידכם ולאחר שעברנו חברה, לבזק - תשתית+ספק (בזק בינלאומי, איתו אנחנו עובדים עד היום), המשכתם לחייב אותנו על ספק משך כל הזמן הזה (19 חשבוניות, דהיינו 19 חודשים).
אנו מבקשים שתזכו אותנו מהסיבות הנ"ל:
- לא היה שימוש כלל במנוי!
- לא בוצעה אף לו פניה אחת לתמיכה או למכירות
- לא קיבלנו מכתב התראה על אי שימוש (לצורך העניין אפילו מכתב אחד היה פוטר אתכם מאחריות ומגולל את הכל עלינו, הלקוח).
- גלו אחריות תאגידית להודיע לנו שאין שימוש במנוי והחיוב מתחדש לריק.
לעולם לא מבקש שירות או מוצר בחינם שלא מגיע לנו, אבל הפעם באמת שלא עוול בכפנו, נאלצנו לשלם אלפי שקלים במצטבר על שירות שלא צרכנו כלל. לשירות שנתתם אין בלאי, לא ביקשנו בקשות מיוחדות, לא הפעלנו תמיכה או נציג משך כל הזמן הזה. על-כן שום נזק לא ייגרם אם ישיבו לנו את כספנו, ואנו אף נשקול לעבור לחברה כדי להראות שביעות רצון ונסיר את התלונה מהאתר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מלא או חלקי על סכום ניכר מזה ששולם ולא נצרך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|