פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק וגניבה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד


בחודש אפריל 2005 פניתי לחברה הנ"ל, ששימשה ספק תשתית אינטרנט עבורי, וביקשתי להתנתק מהם, וזאת לאור
תמיכה קלוקלת שקבלתי מהם במשך תקופה ארוכה, מוקדן החברה, עימו שוחחתי היפנה אותי לשרות הלקוחות של
החברה ובשיחה עם נציגת שרות לקוחות, לאחר ניסיונות שכנוע מצידה, שלא להתנתק, משעמדתי על דעתי סיכמתי
עימה על ניתוק מוחלט וביטול המנוי .

לאור ניסיוני הקודם עם שני ספקי אינטרנט מהם התנתקתי בעבר ( נטויז'ן ואינטרנט זהב ) והואיל ואצלם הניתוק בוצע
על סמך סיכום בעל פה, לא ביקשתי מכתב המאשר את התנתקותי , מה שהתברר לאחר מכן כטעות מצידי , מכיוון
שהחברה מנצלת זאת כיום כדי להכחיש את הודעת הניתוק שלי ותחת טענה שקרית זאת נעשקתי על ידה , כמתואר
להלן.

ב-21/04/05 עברתי לספק אינטרנט אחר ( ברק 013 ) והחלפתי גם ספק תשתית ( מבזק להוט ) . במשך השנה
החולפת שהיתי במרבית הזמן בחו"ל, לרגל עסקי, כאשר מדי פעם ביקרתי בארץ למשך סוף שבוע ארוך. במשך
שנה זו השתמשו בני משפחתי בשרותי ספק האינטרנט החדש, מהמחשב היחיד הנמצא בדירתי ומבחינתנו קשר
האינטרנט עם חברת קווי זהב נותק ובוטל, ולא נעשה בו כל שימוש. ( אדגיש כי עובדה זו אינה מוכחשת ע"י חברת
קווי זהב ).


מתחילת חודש פברואר 2006, אני נמצא במרבית הזמן בארץ, ובבדיקה מפורטת של פירוט חיובי כרטיס שלי מצאתי
חיוב על-סך 94 ₪ של חברת קווי זהב, הדבר הפליא אותי וכאשר פניתי למוקד החברה על-מנת לברר בגין מה החיוב
התברר לי שחברת קווי זהב עשקה אותי במשך השנה החולפת כאשר התעלמה מהודעת הניתוק שלי והמשיכה
לחייב את כרטיס האשראי שלי בגין שירותי אינטרנט, שלמעשה לא סופקו לי .


חיובים אלה נעשו בחוסר תום לב מוחלט ( בלשון המעטה ) וזאת הואיל ובנוסף להודעת הניתוק שלי, כנ"ל, היו
לחברה מספר אינדיקציות ברורות שהנני מנותק משירותיהם, עקב התנתקותי מספק תשתית האינטרנט ( חברת
בזק) כאשר בזמנו העיסקה שלי עם חברת קווי זהב הייתה עיסקה משולבת של ספק אינטרנט וספק תשתית,
אינדיקציות נוספות הינן חוסר גלישה מוחלט דרכם ותיבת דוא"ל לא פעילה.


חברת קווי זהב התעלמה משלושת האינדיקציות הנ"ל ולא זו בלבד שהתעלמה מהן היא אף העלתה החל מחודש
אוגוסט את החיוב החודשי מכ-60 ₪ לכ- 95 ₪ וניצלה את חוסר תשומת הלב שלי על מנת להגדיל את היקף
העושק.


אדגיש כי במשך כל התקופה הנ"ל לא קיבלתי חשבוניות מחברת קווי זהב, ( דבר שהיה מדליק אצלי אור אדום על
גביית כספים שאיני מקבל תמורה בגינם ) .



לאחר בירורים טלפוניים עם נציגת החברה ניסתה הנ"ל, בשיטות סחיטה, להחזיר אותי להיות לקוח שלהם שאז יפצו
אותי באינטרנט חינם באינטרנט חינם לחצי שנה ( ששווייה היום הוא כ-150 ₪ ) משסירבתי הודיעו לי חד
משמעית שהיות ואצלם אין תיעוד שהודעתי על התנתקות הם אינם מוכנים להחזיר לי כ- 750 ש"ח שגבו
ממני במשך השנה גם אם לא קיבלתי תמורה כלשהי בגין סכום זה.


מכתב של החברה שקיבלתי לאחר בירור העניין והודעה טלפונית שאני נחשב אצלם כמנותק, במכתב זה,
, מודיעה לי החברה על חיבור מחדש כעבור חודש, וזאת בניגוד להודעה חד-משמעית שלי
שאיני מוכן להיות לקוח שלהם אי-פעם, זוהי טקטיקת גזלנות המסתמכת על היות מספר כרטיס האשראי שלי
בידיהם וביכולתם לחמוס אותי . כאשר פניתי למוקד לשאול מה פשר ההתנהגות החמסנית והסחטנית ,
נאמר לי שזהו "מכתב סטנדרטי שנשלח למי שמבקש להתנתק". לצערי הרב, לאור ניסיוני המפורט לעיל,
איני מאמין לשום תירוץ או הסבר של החברה, שנוקטת בדרכים פסולות ( בלשון המעטה ) כדי להחזיק
בכוח בלקוחות ולהוציא מהם כספים, בשיטות שמתוארות במאמר העיתונאי, המצ"ב.


כאשר אני מסכם את השתלשלות העניינים הנ"ל מתקבלת תמונה של חברה שעושה רווחים בדרכי עושק
באמצעות גביית כספים מבלי שתתן תמורה כלשהי בגינם, וגם כאשר מופנית תשומת ליבם לכך, הם ממשיכים
בשיטות העושק שלהם ללא בושה. מעשים אלה נעשים תוך כדי התעלמות מאינדיקציות ברורות שהלקוח אינו
מחובר לשרת שלהם, כפי שפורט לעיל, תוך כדי העלאת סכומי הכסף הנעשק בשליש ואי משלוח חשבונות
( כנראה כדי לא להעיר את תשומת לב הלקוח לשעבר שנעשק בצורה שיטתית ) .

חשדי הוא שמדובר בחברה שמשתמשת בשיטת "מצליח" על-מנת להרוויח כספים בדרכי עושק . תמהני, כמה
מקרים דומים ישנם, וכמה כספים עשקה החברה בדרך זו, תוך הסתמכות על הימנעות האזרח הממוצע מלנקוט
באמצעים משפטיים .

נקודה נוספת שברצוני להדגיש, והיא מעידה על שיטות הפעולה של החברה הנדונה, התברר לי רק עתה, כי
במסגרת החיובים הנ"ל חויבתי גם בגין "סינון דוא"ל מוירוסים" בסכום של כ-10 ₪ לחודש.

בזמנו, קיבלתי את הצעת החברה לביצוע סינון כנ"ל, כהטבה ללא חיוב כלשהו,למשך חצי שנה, אך כמיטב
שיטות העושק הנהוגות בחברה זו, זה הפך לשרות תמורת חיוב ללא הסכמתי, ומכיוון שכאמור לעיל לא
קיבלתי חשבונות לא יכולתי להבחין " ביד המחטטת בארנקי ומוציאה משם סכומים ככל העולה על דעתה " .

כמו"כ התברר לי שגם חיוב חודשי קבוע של כ-5 ₪ עבור שרותי טלפון המשיכה החברה הנ"ל לגבות מכרטיס
האשראי שלי גם לאחר שהודעתי להם מפורשות שאני מבקש להפסיק את ההסדר עימם, זאת לאור מבצע
משתלם יותר בחברת ברק 013. גם במקרה זה חמסה אותי החברה, וזה נודע לי רק לאחר שפתאום "התחדש"
משלוח החשבונות, וקיבלתי חשבון לחודש 03/06 , ( מה שלא קיבלתי כאמור לעיל במשך כל השנה החולפת).













































































בס"ד


בחודש אפריל 2005 פניתי לחברה הנ"ל, ששימשה ספק תשתית אינטרנט עבורי, וביקשתי להתנתק מהם, וזאת לאור
תמיכה קלוקלת שקבלתי מהם במשך תקופה ארוכה, מוקדן החברה, עימו שוחחתי היפנה אותי לשרות הלקוחות של
החברה ובשיחה עם נציגת שרות לקוחות, לאחר ניסיונות שכנוע מצידה, שלא להתנתק, משעמדתי על דעתי סיכמתי
עימה על ניתוק מוחלט וביטול המנוי .

לאור ניסיוני הקודם עם שני ספקי אינטרנט מהם התנתקתי בעבר ( נטויז'ן ואינטרנט זהב ) והואיל ואצלם הניתוק בוצע
על סמך סיכום בעל פה, לא ביקשתי מכתב המאשר את התנתקותי , מה שהתברר לאחר מכן כטעות מצידי , מכיוון
שהחברה מנצלת זאת כיום כדי להכחיש את הודעת הניתוק שלי ותחת טענה שקרית זאת נעשקתי על ידה , כמתואר
להלן.

ב-21/04/05 עברתי לספק אינטרנט אחר ( ברק 013 ) והחלפתי גם ספק תשתית ( מבזק להוט ) . במשך השנה
החולפת שהיתי במרבית הזמן בחו"ל, לרגל עסקי, כאשר מדי פעם ביקרתי בארץ למשך סוף שבוע ארוך. במשך
שנה זו השתמשו בני משפחתי בשרותי ספק האינטרנט החדש, מהמחשב היחיד הנמצא בדירתי ומבחינתנו קשר
האינטרנט עם חברת קווי זהב נותק ובוטל, ולא נעשה בו כל שימוש. ( אדגיש כי עובדה זו אינה מוכחשת ע"י חברת
קווי זהב ).


מתחילת חודש פברואר 2006, אני נמצא במרבית הזמן בארץ, ובבדיקה מפורטת של פירוט חיובי כרטיס שלי מצאתי
חיוב על-סך 94 ₪ של חברת קווי זהב, הדבר הפליא אותי וכאשר פניתי למוקד החברה על-מנת לברר בגין מה החיוב
התברר לי שחברת קווי זהב עשקה אותי במשך השנה החולפת כאשר התעלמה מהודעת הניתוק שלי והמשיכה
לחייב את כרטיס האשראי שלי בגין שירותי אינטרנט, שלמעשה לא סופקו לי .


חיובים אלה נעשו בחוסר תום לב מוחלט ( בלשון המעטה ) וזאת הואיל ובנוסף להודעת הניתוק שלי, כנ"ל, היו
לחברה מספר אינדיקציות ברורות שהנני מנותק משירותיהם, עקב התנתקותי מספק תשתית האינטרנט ( חברת
בזק) כאשר בזמנו העיסקה שלי עם חברת קווי זהב הייתה עיסקה משולבת של ספק אינטרנט וספק תשתית,
אינדיקציות נוספות הינן חוסר גלישה מוחלט דרכם ותיבת דוא"ל לא פעילה.


חברת קווי זהב התעלמה משלושת האינדיקציות הנ"ל ולא זו בלבד שהתעלמה מהן היא אף העלתה החל מחודש
אוגוסט את החיוב החודשי מכ-60 ₪ לכ- 95 ₪ וניצלה את חוסר תשומת הלב שלי על מנת להגדיל את היקף
העושק.


אדגיש כי במשך כל התקופה הנ"ל לא קיבלתי חשבוניות מחברת קווי זהב, ( דבר שהיה מדליק אצלי אור אדום על
גביית כספים שאיני מקבל תמורה בגינם ) .



לאחר בירורים טלפוניים עם נציגת החברה ניסתה הנ"ל, בשיטות סחיטה, להחזיר אותי להיות לקוח שלהם שאז יפצו
אותי באינטרנט חינם באינטרנט חינם לחצי שנה ( ששווייה היום הוא כ-150 ₪ ) משסירבתי הודיעו לי חד
משמעית שהיות ואצלם אין תיעוד שהודעתי על התנתקות הם אינם מוכנים להחזיר לי כ- 750 ש"ח שגבו
ממני במשך השנה גם אם לא קיבלתי תמורה כלשהי בגין סכום זה.


מכתב של החברה שקיבלתי לאחר בירור העניין והודעה טלפונית שאני נחשב אצלם כמנותק, במכתב זה,
, מודיעה לי החברה על חיבור מחדש כעבור חודש, וזאת בניגוד להודעה חד-משמעית שלי
שאיני מוכן להיות לקוח שלהם אי-פעם, זוהי טקטיקת גזלנות המסתמכת על היות מספר כרטיס האשראי שלי
בידיהם וביכולתם לחמוס אותי . כאשר פניתי למוקד לשאול מה פשר ההתנהגות החמסנית והסחטנית ,
נאמר
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר זורגר טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור של חברתנו. מטעמי חיסיון לא נוכל לפרט את אופן הטיפול.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה