פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חיבור לטלפון הקווי של 012, לאחר שבועיים שבו התקינו לי את התשתית נושא התלונה:
אבן קרין שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף יולי התקשרתי וביקשתי מ-012 להתחבר לטלפון הקווי שהם מציעים.
ב-4 לאוגוסט הותקנה אצלי התשתית של hot הנדרשת.
אך עד היום לא חוברתי לטלפון הקווי של 012, מסיבות שונות ומשונות.
כל נסיון לדבר עם המוקדים נתקל בבלבול רב במה שצריך לעשות, וכל פעם
מהתחלה אני צריכה להסביר שלא חיברו אותי לטלפון הקווי (מה שבוודאי רשום
להם). בנתיים אני נאלצאת לשלם עבור הטלפון לקו הבזק הישן, להוט על
התשתית ול-012 על הקו שעדיין לא הותקן אצלי.
וכמובן עוגמת נפש, עצבים וכספי סוג הנזק :
תודעת שירות נורמלית. (קובעים עם טכנאי-רצויי שיגיע, פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ברצוננו להדגיש כי מקרה זה אינו משקף את תרבות השירות אותו 012 מקפידה להעניק ללקוחותיה.
פנייתה של גב' אבן, טופלה טרם פרסום התלונה באתרכם.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה