פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כרטיס חיוג - הטעיית לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יוני התקשרתי ל 012 על מנת לרכוש כרטיס חיוג במבצע- 500 דקות בעלות של 50 ש"ח. נציג המכירות היה מאוד נחמד אך עשה כמה טעויות: האחת- את כרטיס החיוג ניתן לרכוש מספר ימים לפני הנסיעה ולא מעל לשבועיים לפני, ביום שלמחרת העסקה התקשר אליי אותו נציג שרות, ביקש להתנצל על הטעות והסביר לי כי על החיוב בכרטיס האשראי אראה זיכוי, בעוד החיוב על העסקה יתבצע בחודש יולי. הטעות השנייה- אותו נציג נחמד לא הסביר לי עד תום מה קורה בתום 500 הדקות. עד כמה שאני יודעת, ברגע שרוכשים כרטיס חיוג לזמן מוגבל, בתום אותו זמן ניתנת הודעה ללקוח כי עומדות לרשותו עוד מספר דקות, או שהכרטיס הופך ללא פעיל אוטומטית בתום 500 הדקות. במקרה התקשרתי ל 012 לשאול שאלה לא קשורה ובמקביל ביקשתי לבדוק את יתרת הדקות אשר נותרה לכרטיס. הנציג הודיע לי שמזמן נגמרו לי 500 הדקות והחוב שלי עומד על סכום של כמעט 600 ש"ח. פניתי לשרות הלקוחות והסברתי להם שאם הייתי מקבלת את כל הפרטים על ההגבלות הקיימות במבצע, בוודאי ולא הייתי חורגת מהדקות המוקצבות, עוד הבהרתי כי הטעות היא של נציג השרות אשר לא הסביר לי את כל הפרטים ואת הטעות הזו אמורה לספוג החברה ולא הלקוח. חידדתי שעל כל השיחות אשר נערכו לטלפונים סלולריים ולמדינות אחרות (לא ישראל) בוודאי שאשלם, אך אינני מוכנה לשלם על טעויות של נציגי שרות. נציגת השירות אמרה שהיא תבדוק את ההקלטה של אותה שיחה ותחזור אליי, באופן מאוד נוח לא נמצאה ההקלטה והעבירו את בקשתי לזיכוי למחלקת כספים. לאחר מספר ימים הודיעו לי כי החברה הסכימה לזכות אותי בסך של 93.46 ש"ח (לפני מע"מ). שוב התקשרתי לשרות הלקוחות, שוב הסברתי את פרטי הארוע ואת עמדותיי, ביקשתי לדבר עם נציג בכיר או ראש צוות. נציגת השרות (גם היא נחמדה) אשר השאירה אותי בהמתנה עשרות דקות הודיעה כי גם ראש הצוות טען כי לא יזכו אותי בשום פנים ואופן בסכום העולה על האמור לעיל. מדוע אני משלמת מאות שקלים על טעויות של נציגי השירות הלא מקצועיים של החברה? מעבר לפרסום התלונה באתרכם, בכוונתי לפנות לגורם משפטי אשר יטפל בהתנערות החברה מאחריות על טעויות עובדים ועל מאות השקלים אשר נלקחו ממני בשל טעות של העובד שלהם, וכמובן להתנתק משרותי האינטרנט אשר מסופקים לי ולמשפחתי. תודה לאתר תלונה על פעילותו המבורכת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כל השיחות (לא לסלולר ולחו"ל) אשר חרגו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על-פי בדיקה במערכותינו עולה כי השיחות חויבו בצורה תקינה.
למרות האמור לעיל, כפי שגם ציינה גב' דיין בפנייתה, ניתנה לה הנחה על עלות השיחות.
כמו כן, הוצעה לגב' דיין הטבה בשירותי חברתנו, אותה סירבה לקבל.

תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה