פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מחפיר ומזלזל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/07/06 התקשרתי לשירות הלקוחות של 012 לברר לגבי ניתוק מהחברה. שאלתי האם האם יש לי התחייבות לחברה, נאמר לי בפירוש אין לי התחייבות לחברה ואני יכולה להתנתק כשאני רוצה. הוצעו לי מסלולים חליפיים וסירבתי. במקביל נרשמתי לחברת אינטרנט אחרת. מספר ימים לאחר מכן דיברתי עם קשרי לקוחות על מנת לבצע ניתוק בפועל. בקשרי לקוחות נאמר לי שאני כן בהתחייבות. ניסיתי להסביר שנציגה של החברה אמרה לי בפירוש שאין לי התחייבות. את נציגת קשרי לקוחות מתברר שהמידע ממש לא עניין, ועוד העזה להגיד שאני מוסרת מידע שאינו נכון. השיחה הדרדרה לטונים צורמים מאוד וסוכם כי נציגת קשרי הלקוחות תאזין לשיחה מ30/07 ותחזור אליי. חיכיתי שבוע וחצי, והפתעה...הפתעה...הנציגה לא חזרה אליי. התקשרתי שוב ביום חמישי 17/08 לשירות לקוחות. ענתה לי נציגה מאוד אדיבה ושירותית ואמרה שלאחר בדיקה מעמיקה אני לחלוטין לא נמצאת באף תוכנית התחייבות, ושהייתה אי הבנה גדולה בנושא שלי! היא אמרה שהיא תפרט בכתב בדיוק את תוכן השיחה על מנת שבפעם הבאה שאדבר עם קשרי לקוחות ינתקו אותי מיד. והיא אכן פירטה. ביום שישי 18/08 דיברתי עם קשרי לקוחות, כשכולי תקווה לסיים אחת ולתמיד עם 012. ואז הגיעה שיא החוצפה. ענתה לי נציגה בשם שלומית מקשרי לקוחות ולאחר שסיפרתי, שוב..., את השתלשלות הדברים היא אמרה, ואני מצטטת "אין לי מושג מה עבר לנציגה של אתמול בראש, אבל את כן בהתחייבות". מיותר לציין עד כמה כעסתי ואז היא אמרה באופן מזלזל ומעליב "כשתגמרי לצעוק, תודיעי לי". ביקשתי את מספר פניות הציבור וקיבלתי. לאחר מכן התקשרתי שוב לשירות לקוחות. הבטיחו שיחזור אליי אחראי כבר היום, ושוב הפתעה...היום יום שבת, הוא לא חזר.
012 היקרים- אותי בתור לקוחה כבר איבדתם לנצח. כדור השלג היה צריך להיעצר הרבה קודם. התשתם אותי, טרטרתם אותי, פגעתם וביזיתם. המידע הסותר וחוסר התקשורת בין שירות הלקוחות שלכם לקשרי לקוחות שם את שירות הלקוחות שלכם ללעג.
הפכתם לחברה לא אמינה. בעידן שבו המוצר שלכם הוא סטנדרטי למדי, כל מה שנשאר לכם לשמור עליו הוא על השירות שלכם. בזה נכשלתם. ובגדול! תתביישו.
כספי סוג הנזק :
ניתוק בדיעבד פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' זעירא טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה