פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה לניתוק מנוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,
שמי אבישי נויברגר אני מתקשר כמר מ"ס ימים לחברת 012 ומקבל מענה ממוקד השירות אך שאני רוצה לנתק את המנוי האינטרנט שלי הנציגה אומרת שיחזרו אליי כי המוקד עובד רק על שיחות יוצאות עברו הרבה יותר זמן מבחינה חוקית (24שעות)
ולכן חזרתי שוב לאחר יומיים ועדיין פנייתי לא נענתה אני כועב מאוכזב ולא יודע כבר מה לעשות
אנא עזרו לי לפתור את הבעיה
תודה ובכבוד רב,
אבישי נויברגר
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מר נויברגר טופל ע"י מוקד קשרי הלקוחות של חברתנו, לשביעות רצונו המלאה, עוד בתאריך ה 28 לספטמבר 2006. אנו שמחים שבחר להשאר כלקוח של 012 תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה