פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי "מתנה" וחיובתי עליה 4 חודשים , 012 מחייבים הכרטיס בלי לשאול. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 6 שנים הייתי לקוח של 012, רכשתי מהם דומיין, מאז הם שולחים מידי פעם חשבוניות בחיוב כרטיס האשראי הישן שלי (שכבר לא בתוקף).
עברתי לחברה אחרת, ואני מרוצה מאד.

לאחרונה (מכיוון שאני ברשימת התפוצה של 012) הוצעה לי "מתנה" של פקס למייל לשנה, לקחתי, זה הרי "חינם", כעבור שנה וארבעה חודשים, קיבלתי מהם חשבון לתשלום הביתה על ארבעת החודשים האחרונים, כאשר התקשרתי אליהם, להתלונן, הם אינם מוכנים להחזיר הכסף בגין השימוש, בטענה כי "זוהי אחריות הלקוח".

א. למה לא מודיעים לפני שגובים ממני כסף?
ב. אוקיי, עשיתם טעות, למה לא מוכנים להחזיר הכסף?
ג. למה מתעקשים להשאיר אותי במערכת למרות שאנני לקוח שלכם?

אמרתי בתחילת הכתוב כי נשלחו חשבוניות, היה מקרה נוסף לפני כמה חודשים נשלחה לי חשבונית על חיוב בדואר האלקטרוני של 012, שכאמור אנני עובד איתו מזה 6 שנים, וכמובן שחשבונית שוב רטרו, למזלי פה דווקא נענו לי וזיכו אותי, לא החזירו כסף אלא זיכו אותי, וסכום הזיכוי הזה מתקזז בחצי עם החשבון ששלחו לאחרונה לגבי הפקס למייל.

בנימה אישית,
לו היו מתקשרים אלי ושואלים אם אני מרוצה משירות שקיבלתי חינם וברצוני להמשיך, הייתי כנראה ממשיך, אבל עצם העובדה שהמשיכו את השירות ללא ידעתי וגבו ממני כסף גורמת לי לא לרצות לעבוד עם 012, מסקנה שהגעתי אליה לפני 6 שנים והיום מתחדדת לי שוב.
ולא סתם בחרו 012 להציג את אייל קיציס בפרסומותיהם, שכן אייל משדר חוסר רצינות כמו כן 012.
מישהו שם ב012 צריך להתעורר...

תודה
אורן

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי, והורדת שמי לאלתר מרשימת הלקוחות שלהם ו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
הילי כהן-מנהלת מרכז 01 שם ותפקיד:
בהמשך לפנית הלקוח מתאריך 18/10/2006 בנוגע לתשלום עבור שירות שליחת פקסים לתיבת דוא"ל.
הלקוח זכה להטבה יחודית שבה קיבל במשך שנה את השירות חינם.
לאחר שנה החל להיות מחיוב על השרות כפי שהוגדר בנוהל.
ע"מ לתת מענה לפנית הלקוח בוצעו עמו מספר שיחות לצרוך ברור שבמהלכן הלקוח הודה שהיה מודע לכך שההטבה היא לשנה בלבד.
תגובה:
הלקוח עושה שימוש בשירות באופן קבוע ומרוצה ממנו.
לכן הוחלט לפנים משורת הדין להעניק ללקוח 2 חודשי חינם נוספים בשירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה