פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל בלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.10.06 בשעות הערב פניתי למוקד התמיכה של 012 בשל בעיות בקבלה ושליחה של דוא"ל. לאחר המתנה ארוכה מאד, ענה לי נציג שיש להם לחץ של פונים ובקש לחזור אלי בעוד כמה דקות. עד יום שני23.10.06 לא חזרו אלי ממוקד התמיכה.
ביום ב' בבוקר התקשרתי שוב נענתי באותה הדרך בדיוק, לאחר שהרמתי את קולי ודרשתי לקבל שרות העבירו אותי לנציג נחמד מאד (עמיחי) שמאד השתדל לפתור את הבעיה. השיחה התנהלה כשעה והיה עלי לצאת לעבודה לכן בקשתי להמשיך את השיחה בשעה אחרת. הנציג נתן לי מס' פנייה ואחל לי יוום טוב. בשעות הערב שוב לא ניתן היה להגיע לנציג שרות עקב עומס, הודעה מוקלטת בקשה מהפונים לפנות במועד אחר. ביום ג' התקשרתי למוקד בשבע וחצי בבוקר כדי לקבל מענה, נציגת השרות יפית, הודיעה לי שהיות ויש לי נתב פרטי בבית היא לא יכולה לעזור לי!!!! אמרתי לה שזו התחמקות שאתמול קבלתי (סוף סוף) שרות אדיב והתשובה שלה אינה מקובלת עלי, אמרתי לה שזוהי התחמקות ממתן שרות ללקוח. הנציגה בלי להתבלבל טרקה את הטלפון בפני! איך חברה מעיזה לתת ללקוחות שלה שרות בכזו רמה?????
תקלה שהשרות מסרב לתת לה מענה סוג הנזק :
פתרון בעית כניסה ויציאה של דוא"ל פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 מתנצלת בפני גב' איסוביץ' על עגמת הנפש נשגרמה לה, מקרה זה אינו משקף את תרבות השירות בחברה. עם קבלת פנייתכם, חזר אל גב' איסוביץ אחראי במחלקת התמיכה אשר טיפל בה לשביעות רצונה המלאה. אנו עושים מאמצים כבירים ללמוד ולהפיק לקחים מכל מקרה שמגיע לפתחנו, ולכן אנו מודים לגב' איסוביץ' על פנייתה. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה