פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא תקין, והמתנה מייגעת לזיכוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

1. אני נמניתי על קבוצת המנויים של חברתכם במשך 8 חודשים.
2. בתאריך 3/7/06 התקשרתי אל מוקד שירות הלקוחות וביקשתי להתנתק. לאחר שיחה מתישה נותקתי מהשירות – כך לפחות נאמר לי באותה שיחת טלפון.
3. לפני כשבועיים וחצי גיליתי להפתעתי שאני עדיין מחוייב על שירות האינטרנט של 012.
4. ב-29/10/06 התקשרתי למרכז שירות הלקוחות, ולאחר בירור העניין נעניתי שחלה טעות, והסכום (בסך 190 ₪) יזוכה בכרטיס האשראי שלי, וזה צריך להתבצע ב-10/11/06.
5. היום התקשרתי אל מרכז שירות הלקוחות שוב, לאחר שראיתי שלא זוכיתי, והחיוב ממשיך בכרטיס האשראי – ב-15/11 אמור להיות חוב נוסף!. ליאת, מוקדנית השירות, מצאה שהיה זיכוי שנעשה לחשבון שלי ב-012 ולא לכרטיס האשראי שלי, והיא לא ידעה להגיד לי תאריך מדויק להחזרת הכסף. בנוסף לא היה מישהו בכיר יותר לדבר עימו.היא הזמינה אותי לפנות בפקס לפניות הציבור, ומיותר לציין שהוא לא עובד!
כספי סוג הנזק :
התערבות של גורם בכיר יותר בחברה לזירוז העניין פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 ‏מתנצלת בפני מר לייבמן ‏על עגמת הנפש נשגרמה לו,

מקרה זה אינו משקף את תרבות השירות בחברה.

012 פועלת באמצעות מנגנוני בקרה רבים ומגוונים, שמטרתם למנוע מקרים מעין אלו. צר לנו כי בעניינו מנגנונים אלו לא סייעו.

הרינו לאשר כי עם קבלת פנייתכם חזר אל מר לייבמן אחראי בפניות הציבור וטיפל בפנייתו לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה