חיוב לא תקין, והמתנה מייגעת לזיכוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. אני נמניתי על קבוצת המנויים של חברתכם במשך 8 חודשים.
2. בתאריך 3/7/06 התקשרתי אל מוקד שירות הלקוחות וביקשתי להתנתק. לאחר שיחה מתישה נותקתי מהשירות – כך לפחות נאמר לי באותה שיחת טלפון.
3. לפני כשבועיים וחצי גיליתי להפתעתי שאני עדיין מחוייב על שירות האינטרנט של 012.
4. ב-29/10/06 התקשרתי למרכז שירות הלקוחות, ולאחר בירור העניין נעניתי שחלה טעות, והסכום (בסך 190 ₪) יזוכה בכרטיס האשראי שלי, וזה צריך להתבצע ב-10/11/06.
5. היום התקשרתי אל מרכז שירות הלקוחות שוב, לאחר שראיתי שלא זוכיתי, והחיוב ממשיך בכרטיס האשראי – ב-15/11 אמור להיות חוב נוסף!. ליאת, מוקדנית השירות, מצאה שהיה זיכוי שנעשה לחשבון שלי ב-012 ולא לכרטיס האשראי שלי, והיא לא ידעה להגיד לי תאריך מדויק להחזרת הכסף. בנוסף לא היה מישהו בכיר יותר לדבר עימו.היא הזמינה אותי לפנות בפקס לפניות הציבור, ומיותר לציין שהוא לא עובד!
|
כספי |
סוג הנזק : |
התערבות של גורם בכיר יותר בחברה לזירוז העניין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|