פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף מהוראת קבע הבנקאית על שיחות טלפון שאינן קשורות ללקוח! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מורד הגיא 83/32 כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב!

הסיפור התחיל לפני כחצי שנה כאשר חברת קוי זהב החלה לגבות כסף עבור מס' טלפון הממוקם בנתניה. אין לנו שום קשר לשיחות אשר מנוהלות מאיזור חיוג 09 ואינני מבין למה חברת קוי זהב החליטה שדרך הוראת קבע שלנו ניתן לשלם חשבונות של מישהו אחר! מדובר בגניבה. פשוטו כמשמעו.
מוקדניות ומוקדנים של קוי זהב (אלינור, יבגני ואחרים) מתנהגים בחוצפה רבה, כאשר לא מצליחים לפתור את הבעיה הם מבקשים מחמתי להתקשר אחר כך! בינתיים היא כבר שילמה אלפי שקלים עבור אדם אחר שאין לנו מושג מיהו! אף פעם לא ניתן לקבל אחמ"שית ולדבר אתה!
הכסף יורד כל חודש מחשבון בזק, כאשר בבזק כלל לא יודעים למה קוי זהב החליטו לעשות זאת. כל שיחה עם המוקד מסתיימת באמירה של טלפנית: "אני לא מבינה כלום. תתקשרו אחר כך. אחד, ששמו יבגני, התחיל בחוצפה מדהימה לחקור אותנו מיהו האדם הזה בנתניה ולמה אנו נותנים לו להתקשר מהטלפון שלנו בכרמיאל! תאמינו או לא - זאת הרמה של הטלפנים בקוי זהב. לא יאומן עד כמה העובדים במוקד הם לא מקצועים!!!!!

תחזירו את הכסף ומיד!!!!!!!!!!

עוגמת נפש!!!!!!!!!! סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, נבקש לציין כי מר פיליפוב איננו בעל המנוי, או בעל כרטיס האשראי, ועל כן, ומטעמים של חסיון לקוח, לא נוכל לפרט את דרך הטיפול.

עם זאת, נשמח להשיב כי פנייתו של מר פיליפוב טופלה במיישרין מול גב' ציפקין, בעלת המנוי, לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לשירותכם גם בעתיד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה