פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא יודעים תעריפי שיחה לחול!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי מהסלולרי לחול דרך מפעיל 012 ושאלתי מרכזנית מה התעריף של השיחה והיא לא ידעה להגיד לי אם היא לא יודעת אז מי יודע
שיפור השירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 הציבה לעצמה כיעד מרכזי את איכות השירות ללקוחותיה, תוך השקעת משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים.

כחברה המובילה בשוק התקשורת, הצבנו לנו את המצוינות כנר לרגלנו, וצר לנו כי במקרהו של מר שוקרון - לא היה ניכר הדבר. מקרה זה אינו אופייני למערך השירות שלנו.

נדגיש כי השאיפה לשיפור מתמיד בשירות עומדת בראש סולם העדיפויות של חברת 012, ואנו עושים את מירב המאמצים לשפר את איכות השרות.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה