פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמה ל"שמירת תא דואר" במשך 8 חודשים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 8 חודשים התנתקתי מחברת קווי זהב ועברתי לחברה אחרת , כשרציתי להתנתק פנו אליי מקשרי לקוחות והציעו לי שאם ארצה לחזור , כעבור 7 חודשים אקבל הצעה אטרקטיבית ,לא דובר בשום שלב ש"זכות" זו כרוכה בתשלום, בסופו של דבר לא חזרתי לקווי זהב אלא נשארתי בספק החדש.
שמתי לב שחויבתי ב 4.90 החודש לקווי זהב (אין לי איתם דבדר וחצי דבר) בשיחה עימם הובהר לי שהם חייבו אותי במהלך כל החודשים על סכום זה בשביל לשמור לי את תא הדואר (?!) ושרשום שאני הסכמתי (!!) לחיוב זה ולכן הם לא מתכוונים לזכות אותי.
גם כן שירות , אליהם אני לא אשוב , גם לא בחינם
כספי סוג הנזק :
ביטול החיובים (וזה לא הכסף) פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו, שמתבססת על תיעוד פניות הלקוח בעת התרחשותן, עולה כי מר קדושין שוחח עם נציגת קשרי הלקוחות של חברתנו, בתאריך ה 4 לאפריל 2006, אז ביקש לבטל את מנוי האינטרנט שלו היות והתחייב לחברה אחרת לשבעה חודשים, וזאת הודות למחיר מוזל שהציעו לו שם. נציגת קשרי הלקוחות הסבירה למר קדושין כי מחיר שכזה יכל לקבל גם בחברתנו, והציעה לו לשמור על תיבת המייל, בעלות של 4.90 לחודש, כאשר במידה ויחזור לחברתנו בתום ההתחייבות, ייהנה ממחיר מאוד אטרקטיבי, עם מספר חודשי חינם בשירות. לצערנו, מר קדושין בחר שלא לנצל את ההצעה. אחראי בפניות הציבור חזר אל מר קדושין עם קבלת פנייתכם וטיפל בו לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה