פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 לא מאפשרים להתנתק מהם!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים עברתי דירה. בדירה שעזבתי הייתי מחוברת לאינטרנט דרך 012 ובדירה החדשה לא היה לי צורך בחיבור לאינטרנט. התקשרתי ל 012 לביטול המנוי והנ"ל טירטרו אותי בלי סוף (העבירו אותי מאחד לאחד-- זו לא יכולה לבטל, ההוא לא מטפל בניתוקים וכהנה וכהנה). בקיצור, זה היה ברור כאור השמש שהם פשוט מנסים לגרום לי להתייאש ולא מוכנים לנתק לקוחות בלי לגרום להם לחשוב על זה עוד כמה פעמים. בשיחה השמינית בערך (אני לא מגזימה!) כשזה כבר הפך להיות סיוט שאין כדוגמתו- הקמתי צעקות, איימתי בתביעה ודרשתי לדבר עם האחראי. רק צעקות ואיומים עזרו, כמובן. באותו רגע האחראית אישרה את הניתוק. אני ממליצה להתרחק מ 012 כמו מאש!! לעולם לא אחזור להשתמש בשירותים שלהם! פשוט בזיון.
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
אם לקוח אומר שהוא רוצה להתנתק-- אל תשאלו יותר מפעם אחת למה -ותבצעו ניתוק!!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, נבקש להביע את צערנו על עגמת הנפש שנגרמה לגב' דיגמי בזמן קבלת שירות מחברתנו. נציין כי מקרה זה איננו משקף את תרבות השירות אותו 012 מקפידה להעניק ללקוחותיה ונקטנו בכל האמצעים על מנת למנוע את הישנותו. לעניינו של דבר, נציין כי גב' דיגמי ביקשה להשהות את מנוי האינטרנט, בעודה בהתחייבות, ומייד בסיום אותה התחייבות, ולאחר שלא שילמה את עלות החודש האחרון, ביקשה גב' דיגמי לבטל את המנוי ללא תשלום דמי יציאה. למותר לציין כי אין אלה היו ה"צעקות והאיומים" שגרמו לביטול המנוי, אלא מערך השירות שלנו שמנסה להתייחס לכל לקוח כייחודי, ולתת לו מענה פרטני ויעיל לפנייתו. גם אם המענה היחיד - הוא ביטול המנוי. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה