פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מלכודת" בצורת מתנה נושא התלונה:
אלבו עמנואל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של 012 מזה מספר שנים. לפני מספר חודשים פנתה אלי החברה באמצעות האינטרנט וביקשה שאשתתף בסקר שביעות רצון. כאות הערכה על נכונותי להקדיש זמן לנושא קיבלתי "מתנה" שלושה חודשי פקס חינם באמצעותם.
משתמו שלושת חודשי החינם התחילו לחייב אותי כאילו הזמנתי את השירות. לקח לי מספר חודשים לעלות על החיוב הנוסף אבל כל טענותי נענו רק בגילוי "רצון טוב של החברה לזכות אותי עבור חודשיים בלבד.
שבתי וטענתי באוזני הנציגים שאין לי צורך בפקס ומעולם לא השתמשתי בו. לא הועיל. ביקשתי לראות מסמך שמאשר את בקשתי לפקס ונעניתי כי לא ניתן לספק לי כזה מסמך.
החברה הזו מנצלת באופן ציני את העובדה שלקוחות אינם בודקים את כל החשבונות כל חודש ואת העובדה שכרטיס האשראי שלי מצוי בידה ומכניסה את ידה לכיסי בחוצפה רבה.
עוגמת נפש ואובדן אמון סוג הנזק :
זיכוי מיידי של כל הסכום והתנצלות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
במסגרת אחת מהטבות 012 ללקוחותיה ניתנים שלושה חודשי חינם בשירות 012fax‏, שירות קבלה ושליחת פקסים של החברה.

בתנאי ההטבה נכתב כי ההטבה היא לזמן קצוב של שלושה חודשים, בתומם יתחיל הלקוח לשלם סך של 19.90 ש"ח לחודש בלבד.

עם קבלת פנייתכם חזר אל מר אלבו מנהל בפניות הציבור של חברתנו וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה.

אנו שמחים שמר אלבו בחר להמשיך וליהנות משירותיה של 012
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה