פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלתי אפשרי להתנתק מ 012 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.07.06 ביקשתי להתנתק מ012 כמובן שלא ניתקו אותי והמשיכו לגבות כסף לאחר מכן ב 20.10.06 שוב דיברתי איתם ונענתי כי היתה טעות של אחד מהנציגים ומיד מנתקים אותי .שוב לא ניתקו אך גבו כסף כמו שעון בזמן וללא טעויות.במהלך חודש 12.06 שוב דיברתי עם נציגת שירות שהבטיחה שלה לא קורות טעויות כאלו והנושא יטופל ואני אזוכה מהפעם הראשונה שביקשתי להתנתק.כמובן שלא נותקתיעד היום ושוב גובים כסף ושוב בלי טעויות ובלי טיפת בושה.כיום אני מכין תביעה להגיש בבית משפט לתביעות קטנותובהתיעצות עם עו"ד מובטח כי אזכה בתביעתי.המסקנה הברורה מכך היא לא לוותר לחברות הללו ולפרסם את מעשיהם בכל מקום שניתן כי אנחנו לא נהיה פריארים שלהם.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, ברצוננו להתנצעל על עגמת הנפש שנגרמה למר בן דוד, כתוצאה של תקלת מערכת, בעת קבלת שירות ב 012. ברצוננו להדגיש כי 012 הציבה לעצמה כיעד מרכזי את איכות השירות ללקוחותיה, תוך השקעת משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים. צר לנו כי הדבר לא בא לידי ביטוי בעניינו של מר בן דוד ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את איכות השירות. עם קבלת פנייתו דרך האתר, חזר אל מר בן דוד מנהל בפניות הציבור של חברתנו וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה. אנו שמחים מבחירתו של מר בן דוד, להמשיך וליהנות משירותי האינטרנט המהיר של 012, ומודים לו שעשה כן. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה