פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראשית, ברצוננו להתנצעל על עגמת הנפש שנגרמה למר בן דוד, כתוצאה של תקלת מערכת, בעת קבלת שירות ב 012. ברצוננו להדגיש כי 012 הציבה לעצמה כיעד מרכזי את איכות השירות ללקוחותיה, תוך השקעת משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים. צר לנו כי הדבר לא בא לידי ביטוי בעניינו של מר בן דוד ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את איכות השירות. עם קבלת פנייתו דרך האתר, חזר אל מר בן דוד מנהל בפניות הציבור של חברתנו וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה. אנו שמחים מבחירתו של מר בן דוד, להמשיך וליהנות משירותי האינטרנט המהיר של 012, ומודים לו שעשה כן. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|