פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 לא רק מרמים גם מחייבים על כלום ואחר כך מאיימים ! נושא התלונה:
פלדמן חן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה פחות או יותר
פנה אלינו נציג מכירות מאוד נחמד של 012 ומכר לנו חבילה מאוד משתלמת של קו טלפון ( אנו לא זוכרים את מחירי החבילה זה היה מזמן ).
הנציג בשם רן ידע שאנו לקוחות Yes ידע שאנו לקוחות בזק וידע שהמטרה היקרית שלנו היא לצמצם עלויות ,משמע לבטל לגמריי את בזק ולעבור לחבילה הכדאית של 012. רן אמר בפרוש "אין בעיה תתקשרו מחר לבזק ותזמינו ביטול לקו שלכם"
וחתמנו לו בשימחה על החבילה , לאחר זמן קצר פנינו לבזק ונאמר לנו שלשם מימוש החבילה אנו צריכים קו של בזק בכל מקרה(לשם העברת נתונים ) אז בישביל מה לנו את החבילה בשביל לשלם פעמיים?! התקשרנו לרן הנחמד שפיתאום לא היה כזה נחמד וביקשנו ביטול, רן אמר שהוא יחזור אלינו ולא חזר ומאז לא תפסנו אותו יותר ובנוסף בא עד לדלת ביתיינו שליח עם מודם , אמרנו לשליח בפרוש שהעיסקה בוטלה והמודם חזר למחסן, למחרת דיברנו עם אחד הנציגים שאמרבפרוש שאנחנו צודקים ושהכל בסדר העיסקה בוטלה ושהמודום נימצא במחסן .
שמחים שסוף סוף הרומן ניגמר המשכנו את חיינו אבל בסוף החודש גילינו שהרומן ניגמר עם החבילה אבל לא עם התשלום + חבילת אינטרנט. שוב נילחמנו עם החברה עד שאחרי שעות טלפון וצעקות רבות (בימקום שעות עבודה בזמן עבודה ) אמרו לנו שאנחנו צודקים ונקבל זיכוי על כל הסכום.
נחשו מה קרה חודש אחרי?? שוב חיוב!!!! אמרנו שזה מוגזם ועשינו דבר פשוט בתאריך 24.7.06 שלחנו לויזה " הכחשה " והם פשוט חסמו את כל התשלומים של 012.
עד היום אנחנו ממשיכים לקבל חיובים על העיסקה הנהדרת + חבילת אינטרנט
אבל שיא החוצפה שהיום קיבלנו בדואר שוב את החיוב הרגיל ולמטה היה רשום באדום גדול "חשוב לדעת! עקב חוב שלא סולק נחסם החיוג באמצעות 012 קווי זהב. אי תשלום במועד הנקוב בשובר יגרור נקיטת אמצעים משפטיים. במידה וחוב שולם הודעה זו מבוטלת"

מה אנחנו צריכים לעשות עכשיו?!?!
מה הם רוצים מאיתנו?!?!
אנחנו מרגישים מוטרדים ומאוימים, ובמידה והחיובים \ מכתבים לא יפסקו במיידי אנו פונים לעיתון ולבית המשפט על הטרדה ואייומים אין דרך אחרת !

אנו מצפים למכתב מהחברה שישים סוף לדבר הזה ומשורת הדין פיצויי כלשהו על כל הזמן שהרומון הזה נמשך!
מרומה , זמן , עלבון , "בדיחה" סוג הנזק :
פיצויים הולמים + מכתב בכתב יד מאחד הבכירים שישים סוף לסיוט! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אחראי בפניות הציבור חזר אל גב' פלדמן עם קבלת פנייתה דרך האתר וטיפל בה לשביעות רצונה המלאה. נציין כי 012 עושה את כל אשר ביכולתה על מנת לשפר באופן תמידי את איכות השירות ללקוחותיה. המקרה של גב' פלדמן הובא לידיעת הגורמים האחראיים על הנושאים שהועלו בפנייתה, על מנת לנסות ולמנוע את הישנות הדברים.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה