פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קצב גלישה איטי מאוד וחוסר רצון לזור ע"י החברה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודשים האחרונים, למרות פרסומות מאוד פופולריות , קצב הגלישה ב012 איטית בצורה מחרידה. בבדיקה של קבצים שיושבים בארץ בשרתים של 012 הקצב מקסימלי אבל הקישוריות לחו"ל איטית מאוד ומרגיזה. הרבה אתרים בחו"ל לא עולים בפעם הראשונה שנכנסים אליהם בגלל timeout. בנוסף יש לי מחשב לינוקס בביתי ורציתי לעבור לעבוד איתו , אבל אני צריך חיבור ללא חייגן בשבילו ו012 לא מוכנים לספק לי את השירות הזה (שבחברות אחרות כן נותנים) ללא תשלום חודשי של 22 ש"ח נוספים על ה-115 ש"ח שאני כבר משלם.
כאשר ביקשתי להתנתק בעקבות כל הבעיות האלו, קיבלתי תשובה שאני בהתחייבות של עוד 5 חודשים ואם אני רוצה לצאת אני צריך לשלם להם מחיר מנוי 1.5M/128K שעולה 39 ש"ח כל חודש למשך כל החודשים האלו , למרות שהאיטיות הזו היא הפרה כלשהי של החוזה איתם.
כספי סוג הנזק :
שינתקו אותי לאלתר ללא חיוב נוסף. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 גאה להיות החברה בעלת רוחב הפס הגבוה ביותר פר לקוח, ומשקיעה משאבים רבים על מנת להמשיך ולשפר את הקישוריות שלה לאתרים בחו"ל.

לצערנו, ובאופן טבעי לאור הדברים, אין ביכולתנו לשלוט על הקישורית בחו"ל באופן מלא וייתכנו מקרים נקודתיים בהם קצב הגלישה לאתר ספציפי בחו"ל יהיה נמוך מהמקסימום.

למרות האמור לעיל, מחלקת הבקרה ( NOC‏ ) של 012 עובדת ימים כלילות על מנת לנסות ולשפר את תעבורת הנתונים לאתרים ספציפיים בחו"ל.

לעניין החיבור ללא חייגן, נציין כי בכיר במחלקת התמיכה של חברתנו חזר אל מר לוין וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה