שירות גרוע! |
נושא התלונה: |
קרצמן מרק |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר יותר מחודשיים שיש בעיות איטיות באינטרנט.
-לא ניתן להוריד משרתי FTP במהירות נורמלית, ובמקום להוריד במהירות של כ-350 KBPS אני מוריד ב-0.1 KBPS.
-איטיות בלתי נסבלת בהתחברות לאתרים בחו"ל.
-לא ניתן להוריד קבצים במהירות נורמלית בתוכנות P2P, ביטורנט, אימיול וכדומה.
פניתי למוקד התמיכה הטכנית ובמקום שהם יעזרו לי אני עזרתי להם.
עובדים מאוד לא מקצועיים שהתשובות שלהם לכל בעיה זה: "תנתק את המודם מהחשמל ותחבר חזרה" או "תפעיל מחדש את המחשב".
לאחר זמן המתנה ממושך של כ-40 דקות אני מקבל מהם תשובה: "צדקת, יש לנו בעיה אבל לצערי היא לא באחריותי ומטופלת מלמעלה"
כששאלתי עד מתי תסודר הבעיה התשובה היתה: " לא יודעים ומקווים שבקרוב".
כמובן שלא ויתרתי וביקשתי לדבר עם עובד מקצועי שמבין עניין, אמרו לי שיצרו איתי קשר בקרוב ואחרי כמה שעות יצרו איתי קשר.
אומר לי הנציג: "שלום הבנתי שיש לך בעיה של ניתוקים"...
איך אפשר שלא להתעצבן מכזה דבר? אף אחד שם לא יודע מי נגד מי, שוב שאלתי על איזה ניתוקים לעזאזל מדובר?! אני אומר משהו אחד והם אומרים משהו אחר.
שוב הנציג הציע לי את העזרה המאוד מקצועית שלו וביקש שאנתק את המודם מהחשמל ושאפעיל מחדש את המחשב, אני כבר לא הסכמתי לכל הבדיחה הזאת וביקשתי שיעביר לי את האחראי עליו.
כמובן שהנציג סירב ולאחר כמה דקות נפרדו דרכנו.
התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי להתנתק, הדבר הראשון שנשאלתי הוא מדוע אני רוצה להתנתק, הסברתי שהם מפרים את החוזה ולא מספקים לא שירות ולא תשובות.
הנציגה אמרה לי שאצטרך לשלם קנס מפני שאני מחוייב ואני מפר את ההסכם.
וכשהם מפרים את ההסכם מותר להם לעשות מה שהם רוצים? שאלתי... עמדתי על רצוני להתנתק ופתאום אני מקבל תשובה של: "אני לא יכולה לנתק אותך, תוך 24 שעות יצרו איתך קשר".
לאחר 24 שעות יצרו איתי קשר והסברתי שוב שהם לא מספקים לי שום שירות ושום תשובות וביקשתי להתנתק, אז אמרה הנציגה שאם לא יצליחו לסדר את התקלה אז הם לא יחזיקו אותי בכוח אצלהם אפילו שיש לי התחייבות.
מאז עברו כמעט שבועיים ואני עדיין מחכה לשיחה שהבטיחו לי...
אבל אני מבין שאני אמשיך לחכות עוד הרבה.
כמו שהבטחתי להם ניתקתי להם 13 לקוחות כרגע (שהם מקרים, וקרובי משפחה שאני הבאתי להם).
וצפויים להתנתק עוד 7 לקוחות.
|
עוגמת נפש, והפסדים כספיים. |
סוג הנזק : |
דבר ראשון שיגדילו את רוחב הפסף דבר שני שירות הולם ואמין ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|