פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנסה לנתק מנוי כבר 4 ימים וללא הצלחה כל הזמן מבטיחים כי יחזרו תוך 24 שעות וכבר עברו יותר מ72 שעות וללא חזרה.
לא מוכנים לנתק את המנוי ולא חוזרים אליי
חזרה ולא מענה קולי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, נציין כי 012 רואה בשירות מהיר ואיכותי כמטרה עיקרית, ואנו משקיעים משאבים רבים על מנת להשיג מטרה זו.

עם קבלת פנייתכם דרך האתר חזר מנהל בפניות הציבור של חברתנו אל מר מוסרי וטיפל בו לשביעות רצונו המלאה.

אנו שמחים כי מר מוסרי בחר להמשיך וליהנות משירותי 012, ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה