פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה לבקשת התנתקות משרותי החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא משתמש בשרותי החברה מה29.06.06
ובכל זאת הם ממשיכים לגבות ממני 55 שקל מדי חודש.
פניתי איליהם ב-12.2.07 כדי לבקש שיפסיקו לגבות ממני כסף ושיחזירו את כספי עבור התקופה בה לא השתמשתי בשרותם.
אמרו לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות.
עד היום, אחרי 16 יום, אף אחד לא חזר אלי. היום התקשרתי אליהם שוב וקבלתי אותה תשובה: "נחזור אליך". התעצבנתי ואיימתי לפרסם את הספור שלי ובכל זאת זה לא עזר.

כספי סוג הנזק :
החזר ופיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שרביט טופלה מולו במישרין. נשמח לעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה