פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרות שלא ביקשתי + יחס גרוע ומשפיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של 012 באינטרנט.
כשביקשתי להתחבר לשרות אמרתי לנציג שאני לא מעוניין ב"מתנות" שלהם כי אם לא מתקשרים לבטל אז החיוב מתחיל אוטומטית.
אמרתי וחזרתי על עצמי מס פעמים במהלך השיחה כדי שלא יהיהו אי הבנות מצד הנציג ו012.
וכמה מפתיע הסכום לתשלום שנקבע שהיה 88 ש"ח (גם ספק וגם תשתית) עלה פתאום ל100 ש"ח בערך. התקשרתי לברר מה פשר החיוב ונאמר לי שביקשתי את השרות "אנטיספאם" של 012. הסברתי לנציגת השירות בשם חן (תאריך 5 למרץ 2007 שעה 15:00) שלא ביקשתי והמלתי לה לבדוק בשיחה המוקלטת שיש להם. היא אמרה שאין לה שיחה מוקלטת (כמה מפתיע!!!! ושרק 70% מוקלטות) ועפ"י מה שרשום לה אני הסכמתי לקבל את השירות הזה.
הסברתי לנציגה (חן) שוב ושוב שלא ביקשתי ואפילו אמרתי שאני לא מעוניין בשום מתנה מ012 אלא רק בשירות האינטרנט הבסיסי.
לאחר שהיא ביטלה את השירות "אנטיספאם" מתברר שלא ניתן לזכות אותי בסכום של 2 חודשי "שימוש". כל מה שאני מבקש זה שיזכו אותי על חיוב שלא אמור להיות. במהלך השיחה גם היחס של הנציגה התדרדר כ"כ שכל מה שביקשתי אם זה לדבר עם מנהל או מחלקת תלונות / קישרי לקוחות משום מה אף אחד מהדברים לא מתאפשר (כמה מפתיע!!!)
ראוי לציין - שזו אינה הפעם הראשונה שנעשה לי עוול כזה ע"י 012. קרה מקרה כזה בעבר שרשמו אותי לאתר של צימרים וטיולים וחיבו אותי במשך שנה 30 ש"ח כל חודש.!!!! נאלצתי להתנתק משרותי החברה.
עלבון סוג הנזק :
כל מה שאני רוצה זה זיכוי של הסכום של חודשיים של אנטי ספאם שלא ביקשתי אך ניתבקשתי לשלם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מר מגן טופל לשביעות רצונו המלאה על ידי מנהל בשירות הלקוחות של חברתנו.

אנו שמחים כי מר מגן בחר להמשיך וליהנות משירותי 012 ומתנצלים באם חלה אי הבנה בשיחתו מול נציג המכירות של חברתנו.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה