פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף לחבילת אינטרנט ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד: אתר תלונה

הנדון: צירוף לחבילת אינטרנט ללא הסכמה

בתאריך ה 28/2/07 פניתי לשירות הלקוחות של חברת 012 המהווה כיום את ספק שירותי האינטרנט שלי במטרה לברר עלויות שדרוג חבילת הגלישה שלי למהירות גבוהה יותר – בעקבות שינוי מהירות הגלישה אצל ספק תשתית האינטרנט שלי .
מטרת פנייתי הייתה בירור מחירים בלבד! בעקבות מבצעים אטרקטיביים נוספים שראיתי אצל ספקים אחרים.

לאחר בירור הנושא החלטתי ב 7/3/07 להצטרף לחבילה משתלמת יותר עבורי בחברה אחרת בעקבות זאת פניתי לחברת 012 על מנת להפסיק את המנוי – כעת התברר לי כי בפועל כבר צורפתי לחבילה ללא חתימתי על טפסים ! וללא ידיעתי ואישורי !!!

לאחר שיחה מול נציגת שירות הלקוחות בשם לירז ב 7/03/07 – נאמר לי כי "הנציג רשם כי ביקשתי להצטרף וזאת עובדה" כמוכן רשם כי אני מחוייב לשנה לשירותי חברת 012 – דבר שלא עלה כלל גם בשיחת "הצעת המחיר" מול הנציג!! כשכל זאת יש לציין ללא חתימתי על שום טופס הצטרפות!! ביקשתי לשמוע את ההקלטה של השיחה בה קיבל הנציג את הסכמתי לתכנית ההתחייבות ולמעבר לתכנית אחרת כלל, כמקובל בחברות אחרות – אך נאמר לי כי אין הקלטה כזאת אבל "הנציג רשם"

לאחר נסיונות כושלים להסביר זאת לנציגה שנשארה בשלה ולא הייתה מוכנה להקשיב לי כלל אלא רק חזרה על טענתה "כי כך הרשם הנציג – אז זה מה שקובע" אמרתי לה כי אם זאת עסקה טלפונית הרי שבאפשרותי לבטלה תוך 14 ימי עסקים – הנציגה מסרה לי כי גם דבר כזה אינו יכול להתקיים בטענה כי השתמשתי במוצר . אחרי שיחה ארוכה מול הנציגה – ביקשתי לנתק את המנוי בחברת 012 ונעניתי בשלילה עד שאסדיר את קנס היציאה מתכנית ההתחייבות אליה "הצטרפתי"

ברצוני להביא לידיעתכם מקרה זה – מכיוון שאינו מקובל עלי בשום דרך שהיא ופוגע בזכויותי
אבקש תגובתכם וטיפולכם בנושא זה על מנת שאוכל להתמודד עם התופעה הנ"ל.


לטיפולכם אודה
מר טאוב אסף


עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק והחזר הוצאות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 שואפת לשמר את מעמדה כחברת תקשורת מובילה בעולם עסקים תחרותי, המציע מגוון פתרונות תקשורת ללקוח. אין ספק כי המפתח להשגת מטרה זו טמון בחוויית השירות אותה אנו דואגים לספק ללקוחותינו המבדילה אותה משאר החברות. נציין כי מר טאוב טופל על ידי מנהלת בקשרי הלקוחות של חברתנו לשביעות רצונו המלאה.

נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה