פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר שנים אני לקוח של 012 , לפני מספר חודשים קיבלתי הצעה למחיר קבוע של 31 שקלים "לכל החיים" עבור 750MB.
הסברתי לנציג השרות שאינני מעוניין בכל שרות נוסף והתניתי את ההצטרפות בכך שלא אקבל שום שרות נוסף אפילו לא ב"חינם".
בחיוב האחרון ( ללא כל הודעה מוקדמת ) 012 גבו לי 44.91 שקלים. היתי לקוח מרוצה ועכשיו אני לקוח כועס !!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי של ההפרש שנגזל - אני כמובן אתנתק מיידית אם לא פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים, במטרה להעצים את חווית הגלישה באינטרנט.

צר לנו אם חלה אי הבנה בשיחתו של מר מזרחי עם נציג המכירה של חברתנו.

פנייתו של מר מזרחי טופלה על ידי מנהלת בשירות הלקוחות של חברתנו, לשביעות רצונו המלאה.

נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה