פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד חברה ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
12 במרץ סביבות השעה תשע ועשרים בערב אני מצלצלת לתמיכה ועונה לי נציג תמיכה בשם מיכאל. אני מבקשת להקליט את השיחה.
לאחר מסע מאוד מפרך של שיחות למוקד 012 בטענה שאני משלמת עבור מה שאני לא מקבלת.... החלטתי לפנות אליכם לפני פנייתי לערכאות. אולי מכם תבוא ישועה
אני מנוייה שלהם מזה שנים. ביקשתי לא אחת לשלוח לי במייל את כל תיעוד השיחות שלי - לשווא. שיחות טלפון שארכו בין שעה לשעתיים שעזרו בדיוק לאותו יום. בזבוז הון עתק של כסף בגין שיחות אלו, שידרוגים של רוחב הפס, הגדרות מיוחדות בנתב שלי VPN כדי שאוכל לעבוד מהבית.
ב 5 במרץ לאחר יאוש ביקשתי לשדרג לרוחב פס 5 מגה - אולי אצליח לעבוד.
יפה... קיבלתי מייל שאומר לי וואלקאם החל מ 5 במרץ הצטרפת לחבילה של 5 מגה וזה יעלה לך .... אבל הפלא ופלא קשה לי אני לא יכולה לעבוד ואני מצלצלת למוקד והנציג מודיע לי בטון מזלזל גברת את מנויה לחבילה של 2.5 מגה. אני מבקשת אימייל שלו לשלוח לו את המייל שהם עצמם שלחו לי על "הוואלקאם" נוזף בי שאצלצל לשירות לקוחות.. אני מבקשת תומך בכיר , תשובתו אין כאן תומך בכיר, מבקשת תומך VIP , עונה לי בזלזול גברת את משוייכת לחבילת גלישה של ADSL אני מסבירה לו שהנתב שלי מוגדר בצורה מיוחדת והא מסרב להקשיב ולהעביר אותי הלאה. עוד יום של הפסדים.
כסף, בזבוז זמן, התמוטטות סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 רואה בשירות איכותי מכוון לקוח ככלי מרכזי לשיפור מתמיד.

צר לנו באם הדבר לא בא לידי ביטוי במקרה זה.

עם קבלת פנייתכם דרך האתר חזר אל גב' חורי מנהל בכיר בתמיכה וטיפל בה לשביעות רצונה.

אנו שמחים כי גב' חורי בחרה להישאר לקוחה של 012, ונשמח לעמוד לשירותה גם בעתיד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה