|
|
|
|
|
|
לא מנתקים מנוי שלא גלש ולא מכבדים את חוק הגנה לצרכן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/2/07 חברת 012 יצרה קשר עם אישתי לחיבור לאינטרנט
בעבר היינו גולשים דרכם ולא היינו מרוצים , כיום אני מטפל בכל העניין של האינטרנט בבית , ומתי שהם התקשרו הייתי בשירות מילואים עד לתאריך של 12/3/07 , נציגי המכירות של 012 קווי זהב שיכנעו את אשתי לחזור לאינרטנט תוך כדי הפעלת לחץ אגריסיבי ויצלו תחת לחץ את זה שאשתי לא מבינה את כל מה שקשור לאינטרנט . אשתי לא ידעה שאנחנו בהתחייבות לספקית שלנו קיום .
בנוסף 012 לא מכבדת את חוק הגנת לצרכן שקובע שאני רשאי לבטל את המנוי במשך 14 ימי עסקים מה שלא עבר נכון לתאריך 13/3/07 ביום שבו פניתי לביטול המנוי , ההתחברות הייתה בתאריך 27/2/07 ואין גלישות במנוי האינטרנט
לשם כך אני נאלץ להתקשר אליהם החל מ 13/3/07 כדי לבטל את המנוי הם מתייחסים אליי בזילזול כאשר הם אומרים שאין אפשרות ודורשים לשלם דמי יציאה בגין הפרת התחייבות , אומרים לי יחזרו אליי ולא חוזרים .
לטיפולכם
המסור אודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול מנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר לבנון טופלה מול אישתו במיישרין, לשביעות רצונה המלאה.
נשמח לעמוד לשירותם בכל עת.
|
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|