פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מנתקים מנוי שלא גלש ולא מכבדים את חוק הגנה לצרכן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/2/07 חברת 012 יצרה קשר עם אישתי לחיבור לאינטרנט
בעבר היינו גולשים דרכם ולא היינו מרוצים , כיום אני מטפל בכל העניין של האינטרנט בבית , ומתי שהם התקשרו הייתי בשירות מילואים עד לתאריך של 12/3/07 , נציגי המכירות של 012 קווי זהב שיכנעו את אשתי לחזור לאינרטנט תוך כדי הפעלת לחץ אגריסיבי ויצלו תחת לחץ את זה שאשתי לא מבינה את כל מה שקשור לאינטרנט . אשתי לא ידעה שאנחנו בהתחייבות לספקית שלנו קיום .
בנוסף 012 לא מכבדת את חוק הגנת לצרכן שקובע שאני רשאי לבטל את המנוי במשך 14 ימי עסקים מה שלא עבר נכון לתאריך 13/3/07 ביום שבו פניתי לביטול המנוי , ההתחברות הייתה בתאריך 27/2/07 ואין גלישות במנוי האינטרנט
לשם כך אני נאלץ להתקשר אליהם החל מ 13/3/07 כדי לבטל את המנוי הם מתייחסים אליי בזילזול כאשר הם אומרים שאין אפשרות ודורשים לשלם דמי יציאה בגין הפרת התחייבות , אומרים לי יחזרו אליי ולא חוזרים .
לטיפולכם
המסור אודה


כספי סוג הנזק :
ביטול מנוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר לבנון טופלה מול אישתו במיישרין, לשביעות רצונה המלאה.

נשמח לעמוד לשירותם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה