פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות עולה כסף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2006 התחברתי לכבלים וקיבלתי במבצע אינטרנט של 012 לחינם למשך שנה. לקראת סוף התקופה פניתי אליהם וביקשתי להתנתק מהשרות עקב התחברות לספק אחר. נאמר לי שתוך יומיים חוזרים אלי מקשרי לקוחות. כמובן שלא חזרו במשך חודש. לאחר שנזכרתי (מודה, לא נדנדתי להם) פניתי שוב והפעם הועברתי מיד לקשרי לקוחות. הפעם נזפו בי שלא רדפתי אחריהם כדי להתנתק. הרי זה אינטרס שלי ולא שלהם. אח"כ ניסו לשכנע אותי להשאר ולאחר שהתעקשתי הודיעו לי שיחייבו אותי על חודש גלישה, למרות שלא השתמשתי בשרות ולמרות שהייתי מחובר לספק אחר.
שורה תחתונה, זלזול בלקוח, גזילת כספו וזמנו.
המלצה- לברוח משם ומהר
אי גביית תשלום + התנצלות על שרות לקוחות גרוע פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 הציבה לעצמה כיעד מרכזי את איכות השירות ללקוחותיה, תוך כדי השקעת משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים רבים.

בחברה קיימות מחלקות שונות האחראיות לספק ללקוח חווית שירות איכותית ויעילה בהתאם לצרכיו.

לאחר בקשתו של מר שוהם לביטול המנוי, נעשו מספר ניסיונות להשיגו ע"י המחלקה הרלוונטית אשר לא צלחו.

מר שוהם פנה בשנית רק כחודש מאוחר יותר, כאשר במהלכו המשיך לצרוך את שירותי החברה.

בעקבות פנייתו של מר שוהם לאתר, יצרה איתו קשר נציגת פניות הציבור של חברתנו וטיפלה בו לשביעות רצונו המלאה.

נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה