פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות שאיני לקוחה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על חברת התקשורת 012. לפני כחצי שנה התענינתי בסניף של הוט בקניון השרון בנתניה על אפשרות להתחבר לשירות אינטרנט דרכם . בקשו ממני למלא פרטים ובהם פרטי חשבון הבנק ואמצעי התשלום . אמרתי להם שאני רק מתענינת כיון שהנני לקוחה של בזק בנלאומי , והנציגים אמרו לי זה בסדר למקרה שתרצי כך תקבלי שירות מהר יותר ואם לא תתחברי לא יחייבו אותך . לא התחברתי ל012 . התקשר אלי נציג ואמרתי לו שאיני מעונינת להחליף את חיבור האינטרנט שלי. לאחר חודשים קבלתי חיוב בסך 40 שקלים . התקשרתי לחבקרה, דיברתי עם נציג שירות והסברתי לו שאיני לקוחה שלהם ואבקש לזכות אותי ולנתק אותי. הנציג אמר שאכן כך יעשה. לאחר חודשים שוב הגיע לי חיוב בסך 25 שקלים. ניסיתי לחייג וזמני ההמתנה היו ארוכים מאד. העבירו אותי מנציג למישנהו והתייאשתי. לפני יומים שוב הגיע לי חיוב בסך 40 שקלים. התקשרתי שוב והחלו להעביר אותי מנציג לנציג, תוך כדי שאני מסבירה את בקשתי. עד שהגעתי למישהו שמוכן לשמוע אותי לקח לי 45 דקות. ולאחר מכן העבירו אותי לנציג אחר, ולקח לי שעה ועשר דקות עד שמישהו היה מוכן להקשיב לכך שאיני לקוחה, חלה טעות ואין סיבה לחייב אותי על שירות שאיני מקבלת. נציגת השירות קטי ענתה לי ותוך כדי שאני מסבירה היא שמה אותי על מוזיקה, וחוזרת אלי ושוב שמה על מוזיקה בלי לתת לי אפשרות לדבר. בשלב זה התייאשתי לחלוטין ולבסוף ענתה לי נציגה שנסתה לעזור ואמרה שעוד חודשיים אסיים לשלם את כל החיובים המגיעים להם ממני ואז אוכל לבטל את הוראת הקבע. אמרתי לה תקשיבי אני לא לקוחה שלכם לא קבלתי שירות ממכם אף פעם למה אתם גובים ממני כספים לשווא והגברת עונה לי זה מה שאני יכולה לעשות עבורך בשלב זה. כנראה אין גבול לחוצפה. מה אני עושה? כיצד אני מתנתקת מהשותפות הכפויה והמוזרה הזו? כיצד עוצרים את הגניבה הזו?
גזילת כסף סוג הנזק :
החזר כספי , התנצלות , וניתוק מיידי . פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' מורן הצטרפה לשירותי HOT‏ ו 012 בתחנת שירות של חברת HOT‏, אשר החתימה את גב' מורן על החוזים המתאימים והעבירה את פרטיה, בהסכמתה, ל 012.

צר לנו על עגמת הנפש של גב' מורן, חשבונה זוכה בגין כל החיובים.

נשמח לעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה