פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירותי אינטרנט. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בערך מסוף חודש מרץ יש בעיות בהתחברות אל הספק אינטרנט של 012.
אני מצליח להתחבר לסירוגין, כאשר המרווחים הם ארוכים, כלומר, בין 4 -6 שעות ללא אינטרנט.
בפעם הראשונה שהתקשרתי אל התמיכה הטכנית של החברה בנוגע לאינטרנט, הנציג שענה לפנייתי ביקש ממני לפעול לפי הנחיות בסיסיות לתיקון התקלה, פעלתי לפי הכוונתו, ועדיין ללא הצלחה, אין אינטרנט.
הוא ביקש ממני את המספר הסידורי של המודם, נתתי לו, ואז הוא אמר לי שהוא לא מצליח לאתר את המודם בתורה כזאת או אחרת שלי ממש אין מושג על מה הוא דיבר, שאלתי אותו מה הכוונה, הוא אמר רק רגע, חיכיתי על הקו מספר דקות, והוא ביקש ממני להמתין לטלפון ממנו, כשהוא ינסה לחזור עם תשובה.
בעודי ממתין בלי אינטרנט.. ומנסה להתחבר.. ולא מצליח... אני ממשיך לחכות לטלפון מאותו הנציג, שלהפתעתי הרבה, הוא גם לא מתקשר.
יום למחרת ניסיתי שוב להתחבר לאינטרנט, והצלחתי ... וכך שוב פעם זה קרה, אין אינטרנט.
התקשרתי שוב במהלך חג הפסח לאחר שזה קרה שוב, וביקשו ממני לחכות לאחרי החג, להתקשר שוב ולהציג את הבעיה שוב בפני נציג שינסה לתקן את הבעיה.
לאחר החג הראשון של פסח התקשרתי ואז ענה לי נציג שאינו מתמיכה טכנית וטען שיש עומס של טלפונים ושיחזרו אליי, ציינתי בפניו שאין לי אינטרנט כבר כמה ימים ושכל פעם אומרים לי שיחזרו אליי ולא חוזרים, והוא בשלו אמר אני מבטיח שיחזרו אלייך!
אמרתי טוב, חיכיתי כבר כמה ימים ואף אחד לא חזר! כרגע, יש אינטרנט אבל הבעיה הזאת מטרידה אותי כבר כ- שבועיים. וללא מענה.
אין זה חלק מהשירות שהובטח בחוזה עם 012, ואין ב"טיפול" זה מן ההגינות(שלא לציין שזו חובתם) המינימלית הדרושה.
בזבוז זמן פגיעה בלימודים ובעבודה. סוג הנזק :
החזר כספי של חודש אינטרנט, הגעה של נציג תמיכה טכנית לדירה לפתרון הבעיה,אינני מוכן שינסו לתקן ולהדריך אותי בטלפון!!! כל פיצוי נוסף יתקבל בברכה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מר קקון טופל על ידי בכירים בתמיכה הטכנית של חברתנו, בשילוב עם אחראי משמרת בתמיכה של HOT‏.

אנו שמחים כי לאחר ביקור הטכנאי של הוט, מר קקון לא חווה תקלה טכנית מזה מספר ימים.

נשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה