פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שווא נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברת קווי זהב גובה ממני תשלום מזה כשנה על תיבת דואר שאינני צריכה ואני לא עושה בה שימוש. יצרתי קשר עם קווי זהב כבר מספר פעמים אולם החיוב לא בוטל ועל אף שהובטח לי שהחיוב יבוטל ואף אפוצה וכספי יוחזר לי, עדיין החשבון שלי מחוייב לתשלום הנ"ל והחיוב אף גבוה יותר מאשר קודם.
שיחות חוזרות ונשנות עם הבטחות לטיפול לא קוימו.
כספי סוג הנזק :
להפסיק את החיוב ולפצות אותי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
על פי מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברתנו עולה כי אמא של גב' לידרמן פנתה אל חברתנו בתאריך ה 18 ביוני 2006,

וזאת לאחר קבלת יפוי כוח מלא מגב' לידרמן. בפנייתה סוכם על שמירת תיבת הדואר האלקטרוני בעלות של 4.90 לחודש,

לאמא של גב' לידרמן הובטח מבצע אטרקטיבי במיוחד להמשך המנוי, לכשגב' לידרמן תחזור משהותה בחו"ל.

גב' לידרמן טופלה לשביעות רצונה על ידי נציג של חברתנו. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה