פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרות אינטרנט שלא סופק יחס מזלזל ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ייתכן כי התאריכים אינם מדוייקים.
לפני כחודשיים לערך רכשתי מחשב ורציתי להתחבר לשרותי אינטרנט מהיר.
לאחר פרסום טלויזייה של 012 בשעות הלילה, פניתי למספר שצויין וביקשתי להתחבר למבצע שפורסם.
למחרת בשעות הבוקר בררתי מבצעים בחברות אחרות ובחרתי להתנתק מ012 ולהצטרף ל015. כידוע זכותי בתור צרכנית להחליט על ביטול קנייה בתוך 14 יום מיום הרכישה.
עוד באותו הבוקר התקשרתי עם חברת 012 וברגע שהם הבינו שאני מעוניינת לנתק חל שינוי דרסטי ביחסם אלי והחלה סחבת נוראית ומכוונת על מנת להניא אותי מביטול ההתקשרות עימם.
מכאן החלה שרשרת התעללות נפשית מעליבה ומכוונת על מנת או להעניש אותי על הביטול או להניא אותי מהביטול. כל שיחת טלפון ארכה לפחות מעל 10 דקות.
ברצוני לציין כי אני בת 57 ועברתי ניתוח להסרת גידול ממאיר שהסתבך ובגינו הייתי מונשמת שבוע ימים, מה שפגע לי במייתרי הקול ומקשה עליי בדיבור ממושך, בכל פעם ששוחתי עימם בטלפון טילטלו אותי ממוקדן למוקדן וכל פעם הייתי צריכה לספר מחדש את הסיפור וסרבו לתת לי לדבר עם מנהל המשמרת. כל זאת גרם לי לצרידות קשה ולעוגמת נפש נוראית, הרגשת חוסר אונים קשה מול מערכת איימתנית שרק מעוניינת לעשוק אותי ואת כספי ואינה מוכנה להקשיב לדבריי.
בכל פעם הובטח לי כי מוקדן יחזור אליי בתוך 24 שעות ויבצע את הביטול.
למותר לציין כי לא חזרו אליי אף לא פעם אחת.
פניתי לקרובת משפחה שלי שתדבר בשמי כי לא יכולתי לעמוד במתח השיחה איתם.
גם ביתי עשתה את אותו הדבר לשתיהן הובטח במועדים שונים כי יחזרו אלי תוך 24 שעות, ובמילה אחת גורנישט!
קרובת משפחתי פנתה אליהם בנוכחותי לפחות עוד 4 פעמים ודיברה עם המוקדן בשמי. גם כאשר ביקנו מספר פקס על מנת לשלוח הודעה על ביטול הם סרבו לתת
פניתי לחברת האשראי שלי ע"מ לבקש שלא לכבד את התשלומים אליהם בחברת ויזה נאמר לי כי רק 012 יכולים לבטל את ההתקשרות, ניעשתה שיחת ועידה איתי עם ויזה ומוקדנית של 012 שארכה למעלה מ15 דקות וגם אז הובטח כי יחזרו אלי תוך 24 שעות והדבר העלה חרס.
לבסוף פניתי שוב לאותה קרובת משפחה ואז לאחר שניהלה עימם שוב מספר שיחות הם חזרו אלי והבטיחו כי לא ייגבו ממני שום תשלום כל שהוא וביטול ההתקשרות.
ברצוני לציין כי לא קיבלת י מ012 שום שרות אינטרנט לא טלפוני ולא ע"י שום טכנאי או נציג או מכשור נלווה.
להפתעתי נשלחה אלי חשבונית מס מספר 20410089 על סך 280.7 שח בגין ביטול ההתקשרות עימם. וכן נגבה ממני בחודש קודם סך של 2.44 ש"ח
וזאת כפי שציינתי לאחר מסע ההתעללות שעברתי שבסופו הובטח כי לא ייגבה ממני שום תשלום.
ביום שקיבלתי את המכתב הרגשתי כי אני עומדת להתמוטט.
מעבר לסכום הכסף הנ"ל שאינו מבוטל, מה שחשוב לי יותר היא עוגמת הנפש הקשה שחוויתי והזלזול המביש בי.
כפי שאני יודעת הטיפול שלכם קפדני מהיר ואמין, אני פונה אליכם שהרי ברור שאני לא אצליח להילחם בתחנות הרוח האימתניות וכי לכם הכח והכלים לעשות זאת.
תודות
אסתר עיני
כספי סוג הנזק :
טיפול בכל הגורמים הנוגעים ותיקון המעוות במהרה על מנת שהשיטה העלוקתית שהם נוהגים בה כלפי מי שמעוניין להתנתק תיפסק!! כמו כן החזר כספי על הסכום שנגבה ממני ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, הרשו לנו להתנצל על עגמת הנפש שחוותה גב' עיני בעת קבלת שירות מנציגי חברתנו.

נדגיש כי השאיפה לשיפור מתמיד עומדת בראש סולם העדיפויות של 012, ואנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשפר את איכות השירות.

לגופו של עניין, נציין כי גב' עיני הצטרפה לחבילה בהתחייבות של שנה, וביקשה לבטל למחרת היות והציעו לה חבילה זולה יותר בחברה מתחרה.

נציגי חברתנו ניסו להתאים את החבילה לצרכיה של גב' עיני ומשלא הצליחו - המנוי בוטל.

לצערנו, ועקב טעות אנוש, דמי היצאה נגבו מגב' עיני למרות שנאמר לה כי לא כך יהיה הדבר.

עם פנייתה לחברתנו חשבונה זוכה בגין החיוב השגוי, והזיכוי העובר לחברת האשראי בהקדם האפשרי.

נשמח לעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה