פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים התנתקתי מחברת 012 באופן טוטאלי, גם מהאינטרנט וגם מחיוג בינלאומי.
התקשרתי מספר פעמים לאחר הניתוק לוודא שאכן הנני מנותק ונמסר לי בכל פעם מחודש שאני מנותק ולא תהיה בעיה.
היום נכנסתי לאתר ישראכרט בכדי לבדוק את החיובים העתידיים ואני מגלה להפתעתי חיוב על סך 3 ש"ח לערך.
אין מדובר בסכום אלא ברמה העקרונית והמעשית, שהרי ביקשתי להתנתק, בחודש מרץ אף שילמתי את החלק היחסי על החודש האחרון סכום בסביבות 8 ש"ח, ושוב מחייבים אותי.
מכעיס ומקומם לדעת שעצןם היותי לקוח בעבר מהווה כרטיס כניסה לחשבון הבנק שלי כל אימת שחברת 012 תחפוץ בכך.
כספי סוג הנזק :
אני דורש החזר כספי ואישור על כך שלא אחוייב בעתיד אלא אם כן אשתמש בשירות של החברה, וגם זאת לאחר חתימה על טופס. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר קליין, חזר אליו נציג פניות הציבור של חברתנו וטיפל בו לשביעות רצונו.

נבקש לציין כי מקור החיוב הנו שיחה אחת לחו"ל שבוצעה מביתו של מר קליין.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה