פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כפי שכולנו מכירים ספקיות האינטרנט בארץ נהנות להעלות לנו מחירים בתום "מבצעים" אך מה קורה כאשר אתה מתקשר לפני תום המבצע ומבקש לעדכן "מבצע" חדש?? דופקים אותך, פשוט דופקים אותך. חברת 012 מחייבת אותי ב129 על בסיס ספקית אינטרנט בלבד כאשר שילמתי את אותו מחירון במסגרת חבילה משולבת גם על תשתית ולא עידכנה מחירון חדש. ועוד ברוב חוצפתה טוענת שאני בהתחייבות. ספקיות האינטרנט עושות מה שהן רוצות בתשלום החודשי ואחר כל מחזיקות את הלקוח כבן כערובה!!! משרד התקשורת צריך להתערב ולהעניש באופן חמור את הספקיות
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ינאי טופלה לשביעות רצונו על ידי נציג פניות הציבור של חברתנו.

נציין כי החיוב אותו ראה מר ינאי היה בגין החודש הקודם לעדכון החבילה, אז אכן נהנה ממחיר המבצע שכלל גם את מחיר התשתית.

נשמח לעמוד לשירותו גם בעתיד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה