פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של החברה!!! נושא התלונה:
אביטן שרון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי ל012 לפני 4 חודשים וביקשתי בברירות ללא התחיבות מכיוון שידעתי שבקיץ אני עוזבת לחו"ל לכמה שנים, כעת שכבר רכשתי את הכרטיס טיסה לתאריך 17/7/07 התקשרתי לבטל את האינטרנט ונאמר לי שאני בהתחיבות עד אפריל ואם ברצוני לבטל עלי לשלם קנס מופרז בסך 900 ש"ח!!!!!
הסברתי לנציגה שאין מצב שהתחייבתי ואפילו ביקשתי לשלם את המחיר היותר יקר על מנת לא להכנס להתחייבות אבל היא טוענת שזה לא מצוין ובגלל שכל השיחות מוקלטות היא תשלח לי את ההקלטה ואז היא בדקה ואחרי רבע שעה של המתנה היא מסקה לי שדווקא השיחה שלי לא מוקלטת!!!! כמה נוח!
עכשיו אני צריכה לחפש קורבן שיקח ממני את האינטרנט ועם כל הסידורים הכרורכים במעבר לחו"ל זה ממש מקשה עלי!
אני בטוחה שהצטרפתי ללא התחיבות ואפילו הנציגה אמרה לי ששלחו לי מכתב עם פירוט המבצע שלא התקבל מעולם כי כל מכתב אני שומרת!
עלבון סוג הנזק :
ביטול ה"התחיבות" והקנס הכספי! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' אבידן פנתה אל שירות הלקוחות של חברתנו במקביל לפנייתה לאתר, והביעה את רצונה להעביר את המנוי לאחד מקרוביה.
גב' אבידן טופלה לשביעות רצונה ע"י מנהלת בשירות הלקוחות, ולאחר קבלת הפנייה מהאתר יצרה עימה קשר מנהלת בפניות הציבור לשם סגירת הטיפול.
בשיחה אישרה גב' אבידן את העברת המנוי, והודתה לה על כך שיצרה עימה קשר בשנית.
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה