פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול התחברות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי בתאריך ה 23/01/07 התחברתי לחברת קווי זהב לאניטרנט בעקבות שיבושים ובעיות באינטרנט בקשתי מהם לנתק אותי (לאחר 4 ימים ) ניסו לשכנע אותי לא לנתק אך אני בכל זאת בקשתי להנתנק אמרו לי שתוך שלושה ימים זה יתנתק ויתקשרו להודיע לי .כעבור 3 ימים הם לא התקשרו אני התקשרתי עליהם והם אמרו לי שזה נותק .התקשרתי שוב לאחר שבועיים לוודאות שאין לי שום חיוב עבור הארבעה ימים שהייתי מחובר ונאמר לי שאין שום חיוב והמנוי מבוטל וזאת זכותי כי לא עבר 14 יום . ואז התחברתי לניאטווזין .ועכשיו כעבור 4 חודשיים אני מגלה שיש לי חויובים בוזה על סך 35 ש''ח ומעולם לא קיבלתי מהם שום מכתב שאני עדיין מחובר התקשרתי לשירות והם באמת ראו שיש בקשת ניתוק מצדי ובאמת לא השתמשתי באינטרנט חוץ מ 4ימים שדע הניתוק כביכול בכל זאת הם לא מוכנים לזכות אותי ועוד שהם טוענים שיש לי התחייבות לשנה ושאני חייב להמשיך לשלם .
כספי סוג הנזק :
זכוי התשלומים והתנתקות מיידית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר עובדיה טופלה על ידי מנהל בקשרי הלקוחות לשביעות רצונו המלאה.

נשמח לעמוד לשירותו גם בעתיד.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה