פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וחיוב לא נכון נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23-7-2007 ביקשתי להתנתק מחברת 012 שנתנה לי שרותים במשך קרוב כמה שנים, אחרי שביקשתי (התחננתי שינתקו אותי באותו יום) נענתי בשלילה בטענה שתוך 3 ימים יחזרו אלי מקישרי לקוחות.
לאחר שבוע שלא חזרו אלי התקשרתי עוד פעם וביקשתי להתנתק ועוד פעם הייתי צריך לעבור את כל התחקור הזה של למה ואם יש לי כבר ספק אחר ניסיתי להיות כמה שיותר נחמד (אחרי שסבלנותי ניגמרה כבר). בסוף השיחה נאמר לי שינתקו אותי אבל יחייבו אותי גם על הימים שגלשתי אחרי ההתחייבות דבר שלא רציתי וגם הובהר לי שלא יחייבו אותי על הימים שאחרי ההתחייבות.
באותה הנשימה אני רוצה לציין שהעובדת ענת מס' עובד 79243 הייתה חצופה ולא נעימה וכאשר היא הבינה שאני לא נישאר באותו הספק היא הרשתה לעצמה לדבר בחוצפה לאדם שעד לפני כמה ימים היה הלקוח שלה

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית, ברצוננו להתנצל על עגמת הנפש שחווה מר שוורצמן בעת קבלת שירות מנציגת חברתנו.

ברצוננו לציין כי 012 משקיעה משאבים טכנולוגיים, לוגיסטיים ואנושיים רבים על מנת להכשיר את עובדיה לרמת השירות הגבוהה ביותר,

וצר לנו כי מקרה זה אירע.

בהמשך לפנייה, למרות שנעשה שימוש במנוי לאורך כל התקופה, מצאנו לנכון לזכות את מר שוורצמן בגין הימים שעברו מעת בקשתו לבטל את המנוי.

נשמח לחזור ולספק למר שוורצמן שירותים נוספים בעתיד ולעמוד לשרותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה