פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אליה וקוץ בה - משחק מילים שמרמה את הצרכן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נרשמתי ל-012 שירותי אינטרנט וטלפון. נאמר לי ששירות הטלפון הוא ללא דמי מנוי חודשיים התקנה וללא כל התחייבות. אבל, אליה וקוץ בה, 012 גובה דמי שירות חודשיים, היא פשוט שינתה את השם "דמי אחזקת קו" ל-"אודיוקודס טוליפ cable" ולמעשה גובה על המודם 8.57 אג' לא כולל מע"מ. בדקתי באתר של 012 וגבייה זו לא מופיעה בשום מקום. אני דורש ליידע את הצרכנים על עלות זו או לחלופין לבטל את הגבייה ולהשיב לי את כספי.
כספי סוג הנזק :
יידוע לקוחות, אי הסתרת מידע, ביטול החיוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
012 גאה להיות הראשונה שמביאה את בשורת ה VoB‏ ( Voice over Broadband‏ ) לעשרות אלפי בתים בישראל, שכבר עכשיו נהנים מהמחירים הזולים ביותר ומהאיכות ללא פשרות של שירות ה 072.

על מנת להתאים עצמה לצרכן הישראלי, 012 מאפשרת לבחור מבין מספר חבילות שירות אטרקטיביות, כאשר לכל אחת את הייחוד וקהל היעד שלה.

אחת מאותן תוכניות הנה תוכנית ה "קו נטו" אליה נרשם מר וייס, אשר מעניקה לו את מחירי השיחות הזולים בישראל, ללא התחייבות או דמי מנוי חודשי.

עם זאת, כפי שצויין על ידי נציגנו בעת הצטרפותו, כפי שפורסם באמצעי התקשורת וכפי שמעודכן בתנאי השירות של 072 באתר הבית של 012, הלקוח נדרש לשלם מחיר מסובסד בגין מתאם השיחות, בסך של 9.90 ש"ח כולל מע"מ בחודש, וזאת ללא כל התחייבות ולתקופה מקסימלית של 3 שנים בלבד.

לצערנו הרב, כל נסיונותינו להשיג את מר וייס על מנת לתת לו את תשובתנו באופן אישי העלו חרס. נשמח לענות לכל שאלותיו במוקד שירות הלקוחות, שיחת חינם לטלפון 072-200-92-10.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה