פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כספים: המשך חיוב כ"א לאחר ניתוק ואי החזרת הכסף+יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/2/2007 התקשרתי לקווי זהב כדי לברר מדוע חוייבתי ב58.49 ש"ח במקום התשלום הרגיל של 35 ש"ח.נאמר לי שהחבילה שהייתה לי יחד עם חברת הכבלים הסתיימה ובגלל שלא התקשרתי חייבו אותי בתעריף הרגיל.שאלתי למה לא הודיעו לי שהתעריף הולך לעלות .נציגת השירות אמרה שבגלל שהתקשרתי ,אז יחייבו אותי במחיר מוזל ויוחזר לי הכסף רטרו על החשבון שחייבו אותי תעריף מלא.המחיר המוזל עדיין לא מצא חן בעיניי ואמרתי שאני רוצה לבדוק חברות אחרות.התקשרתי מאוחר יותר וביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט של קווי זהב,לאחר שביצעתי סקר שוק וניתנה לי הצעה טובה ע"י חברת נטוויז'ון.דיברתי עם נציגת שירות מקווי זהב לאחר שכבר סגרתי את העסקה עם נטוויז'ון וביקשתי לנתק אותי כבר באותו היום.נציגת השירות אמרה לי שיחזור אלי למחרת נציג מקשרי לקוחות ויתן לי הצעה.השבתי שאינני מעוניינת מאחר וכבר סגרתי עסקה עם נטוויז'ון.היא התעצבנה ואמרה "בסדר". מאוחר יותר באותו ערב רציתי לוודא שאכן נותקתי וניסיתי להתחבר דרך קווי זהב ואכן-גיליתי שנותקתי מאחר ולא היתה אפשרות להתחבר דרכם.מחקתי את החיבור שלהם לחלוטין וגלשתי דרך נטוויז'ון.
חודשיים לאחר מכן,אני מגלה בחיוב של כרטיס האשראי, שקווי זהב ממשיכים לחייב אותי כרגיל.
התקשרתי לחברה ושם נאמר שבגלל שלא דיברתי עם נציג מקשרי לקוחות-ממשיכים לחייב אותי!
ואפילו לא חזר אלי שום נציג מקשרי לקוחות,וניתקו אותי עוד באותו היום משירותי האינטרנט,אז על שום מה החיוב?!
והאם אני צריכה לרדוף אחרי קשרי לקוחות בעצמי על מנת שיעשו לי טובה ויסכימו להפסיק לחייב את כרטיס האשראי שלי-ואני מדגישה-בכל הזמן הזה לא היה לי חיבור שלהם לאינטרנט אפילו!!
לאחר מכן העבירו אותי לקשרי לקוחות-דיברתי עם אדם בשם עופר-מס' פנייה:8524977 שתיחקר אותי לגבי התנאים שלי בנטוויז'ון ולאחר שאמרתי לו שההתחייבות שלי שם נגמרת עוד פחות מחודש הוא הציע לי הצעה זולה יותר.אמרתי לו שאחשוב על זה,אבל בכל אופן אני רוצה את כספי בחזרה.הוא ביקש ממני לחזור אליו עם תשובה ובמקרה שאני לא רוצה להמשיך להיות לקוחה של קווי זהב-כל הכסף שחוייבתי עליו לשווא במשך החודשיים האלו יוחזר לי במלואו.
כעבור כמה ימים התקשרתי לקווי זהב ואמרתי שהחלטתי להמשיך עם נטוויז'ון. הובטח לי שכספי יוחזר.
5/6: עוברים עוד חודשיים,וקווי זהב ממשיכים לחייב אותי!!
התקשרתי שוב לשירות לקוחות,הייתי בהמתנה זמן רב,לאחר מכן העבירו אותי שוב לקשרי לקוחות,אך בעודי מאזינה לצלילי מוסיקת ההמתנה במשך 10 דקות-השיחה נותקה בספונטאניות.
התקשרתי שוב וביקשתי שלא ישימו אותי על המתנה ושיחזרו אלי כי חיכיתי 10 דקות ונותקתי ואז הנציגה נשארה יחד איתי על הקו עד שהועברתי שוב לקשרי לקוחות.
ענתה לי מישהי בשם ציפי.מס' פנייה:8697867:סיפרתי לה את כל הסיפור מהתחלה.לאחר שהיא הבינה כי אני לא מעוניינת להמשיך להיות לקוחה של קווי זהב-גישתה הפכה להיות מזלזלת ועצבנית.שאלתי מדוע חוייבתי שוב ושוב והיא ענתה לי שוב ושוב שזו אשמתי כי לא התקשרתי לקשרי לקוחות.האם אני זו שאמורה לרדוף אחרי קויי זהב כדי שישמרו אותי?? האם עלי להתקשר שוב ושוב כדי לוודא שלא ממשיכים לחייב אותי לאחר שנותקתי??הרי זה מגוחך! שאלתי שוב ושוב מתי אקבל את הכסף שנגנב ממני.היא אמרה שאקבל כסף רק על חודשיים ולא על כל ארבעת החודשים בהם המשיכו לחייב אותי,ושגם זה זה "לפנים משורת הדין" לא הסכמתי לכך ושוב ושוב ציפי שמה אותי על המתנה,מעמידה פנים שהיא מבררת דברים לאחר שאני אומרת לה שבפירוש סיכמתי עם עופר מלפני חודשיים שכל כספי יוחזר לי ושיפסיקו לחייב אותי.היא שוב ושוב התעקשה שיוחזר לי כסף רק על חודשיים.ואני שוב ושוב לא הבנתי למה קווי זהב מתעקשים לשדוד את כספי לאור היום.היו רגעים בשיחה בין ההמתנה להנחות השפופרת שלה בעודי קוראת "הלו,הלו" לחלל האוויר שממש שמעתי אותה אומרת-"בסדר,תשתקי כבר שמעתי אותך" ואין לי שום ספק שבמשך כל הזמן הזה היא פשוט ישבה שם וניסתה להתיש אותי כדי שאנתק.
השיחה הזו ארכה מעל 45 דקות!!!
בסוף השיחה היא עדיין התעקשה שהיא לא יכולה לעשות שום דבר.אמרתי בסדר ושאני אעשה כל מה שאני יכולה כדי שכולם ידעו על הגניבה הזו.שאלתי מתי כספי יוחזר לי (על החודשיים של "לפנים משורת הדין") והיא אמרה לי שעוד חודשיים.לא הבנתי למה עוד חודשיים וההסבר שלה עדיין לא מובן לי.ממש לפני שכבר ניתקתי שאלתי איך אני הולכת לקבל את הכסף.
אז היא השיבה לי שבגלל שלא רשום לי שום אמצעי תשלום,לא יכולים להעביר לי את הכסף!!
זה אחרי שכמעט שעה היא אומרת לי שיעבירו לי את הכסף.היא אפילו לא התכוונה להעביר לי את הכסף כי לא היה בכלל אמצעי תשלום.ואם לא הייתי שואלת??
נתתי לה את מספר כרטיס האשראי.
והיום אני עדיין מחכה.

לא הוחזרה לי אגורה מהכסף שנגבה ממני לשווא.

כבר חצי שנה עברה מאז שהתנתקתי מקווי זהב וכסף של 4 חודשים עדיין לא הוחזר.

מיותר לציין שגם כל שיחות הטלפון שעשיתי לקווי זהב עד היום עלו לי הון תועפות (יש לי רק פלאפון) ובמיוחד ראויה לציון השיחה האחרונה עם גב' ציפי שהשאירה אותי על הקו במשך מעל ל45 דקות!!
ואף אחד הרי גם לא יחזיר לי את הכסף של השיחות,על אף שביקשתי שקווי זהב יחזרו ויטלפנו אלי בעצמם.

אין לי כוונה להמשיך להתקשר כל חודשיים ולשאול מה עם הכסף שלי ולבזבז עוד זמן אוויר יקר,עוד בזבוז זמן וגם לספוג יחס מזלזל.
כספי סוג הנזק :
החזרת כל הכסף שחוייבתי לשווא מיום בקשתי לניתוק+החזר הרטרו שהובטח לי +עלות זמן אוויר ששילמתי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סולומון טופלה מולה במישרין, לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה