פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף לאחר שמנוי בוטל יחס לא רוצים לזכות נושא התלונה:
מירצ'בסקי בוריס שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר2007 ביטלתי מנוי בקווי זהב 012 ועד חודש יולי המשיכו לחייב אותי ללא ידיעתי כשהיתקשרתי לחברה העבירו אותי ממחלקה למחלקה ובסופו הודיעו לי שלא הודעתי להם על הביטול (למרות שכן הודעתי להם) ולא מוכנים לזכות אותי על כל החודשים שלא גלשתי וחוייבתי , ורשום אצלהם במערכת שמוחדש פברואר 2007 לא גלשתי (הסכימו לזכות אותי רק על חודש יולי 2007) . יחס מגעיל וגנבה מהלקוח הקטן
כספי סוג הנזק :
זיכוי של כל חודשי החיוב מחודש פברואר ועד היום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מירצ'בסקי טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי אחראי בפניות הציבור של חברתנו.
אנו מודים למר מיצ'בסקי כי בחר להמשיך וליהנות משירותי 012.
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה