פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע חסר נושא התלונה:
לוי שי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאירך ה 02/08/2007 צלצלתי למוקד השירות של 012 בבקשה לעדכן מבצע המשך, בעקבות הצעת מתחרים - של אינטרנט זהב בשת"פ עם עובדי פלאפון.
בשיחה עם מוקד השירות הסבירה לי הנציגה כי שני חברות האינטרנט הנ"ל התאחדו וכי היא גם יכולה להציע לי את אותו מבצע, שמחתי שעדכנתי את המבצע ולא נמסרו לי פרטים נוספים לגביו.
בתאריך ה 20/08/2007 התקשרתי שוב למוקד השירות בבקשה להתנתק, הנציגה שענתה לי אמרה לי שאין בעייה להתנתק וכי אני צריך לשלם "קנס" שבירת התחייבות בסך כל החודשים שנשארו לי שבהם אני מחוייב למבצע.

באותה שיחה דיברתי עם הנציגה ואמרתי לה שמעולם לא נמסר לי מידע כזה או אחר בנוגע להתחייבות חוזר בעדכון מבצע ההמשך, יותר מכך ההתחייבות ב 012 היא לשנה, בעוד במבצע של "אינטרנט זהב" ההתחייבות היא לחצי שנה (והמבצע מיועד ללקוחות חדשים).
כשהייתי לקוח חדש ידעתי כי נתנו לי מחיר מבצע בתמורה להתחייבות, אבל כעת כשהסתיימה לי ההתחייבות ושעודכן לי מבצע ההמשך אותה נציגה לא טרחה לציין בפניי כי אני נכנס להתחייבות חוזרת, כמו-כן האם חוק הגנת הצרכן אינו קובע כי ע"מ להכניס לקוח להתחייבות יש לשלוח לו טפסים שמפרטים את ההתחייבות ועליו לחתום עליהם?.

מיותר לציין שאני לא נמצא במחיר המבצע אפילו חודש, והזמן לבטל עסקה טלפונית הוא במסגרת ה 14 ימי עסקים (כשימי שבת לא נספרים), כמו-כן בחשבונית שקיבלתי עדיין חוייבתי על המסלול הישן+תעריף החיוב היחסי במעבר בין תוכנית המבצע (הקודמת) למחיר המלא
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסרת ההתחייבות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר לוי טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי רכז פניות הציבור של חברתנו. אנו מודים למר לוי כי בחר להמשיך וליהנות משירותי 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה