פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וביוקרטיה לביטול העיסקה וחיוב קבוע למשך שנה "התחייבות" נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת אוגוסט עברתי לדירה מבת-ים לראשון לציון, ביקשתי להחליף שרת אינטרנט ופניתי ל-012 קיבלתי שירות אדיב ומהיר לשביעות רצוני לאחר ההתקנה נתקלתי בקשיים רבים בהתחברות ונותקתי שוב ושוב פניתי לתמיכה ושוחחתי איתם ארוכות ניסינו המון אפשרויות בהגדרות המחשב ולבסוף אמר לי הנציג שכנראה יש לי בעיה במחשב שלי ואני צריכה להתקין את הווינדוס מחדש, זה נראה לי תמוהה כי בשירות הקודם של האינטרנט לא הייתה כל בעיה, פניתי לבזק בינלאומי וביקשתי להתחבר אליהם התאימו לי חבילה כרצוני ובאו לחבר אותי, התקשרתי ל-012 ואז התחילה מסכת יסורים וביוקרטיה משוועת בסופו של דבר אני לא מנותקת!!! אני ממשיכה לשלם 39.00 ש"ח ל-12 חודשים ואני צריכה לזכור בעוד שנה להתקשר ולנתק אותי כדי שלא ימשיכו לחייב אותי????!!!! טיפשות לשמה....ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר אמרו לי שזה לא אפשרי.... אחרי שבוע אחד בלבד של חיבור לחברת ההתקשרות מחייבים אותי לתשלומים של שנה - גניבה וגזל חוצפה שלא תתואר!!! תתביישו לכם אין לכם כבוד לעצמכם!
איפה נשמע דבר כזה שאדם שלא מרוצה מהשירות ואחרי שבוע מתחרט על העיסקה צריך לשלם שנה שלמה? איזה מין עונש זה צריך להיות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק לאלתר ללא חיוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אחראי פניות הציבור של חברתנו יצר קשר עם גב' לב לטן ומסר לה את תגובתנו במיישרין.

לגב' לב לטן הוצעו מספר אפשרויות והיא תעדכן אותנו בבחירתה בהמשך.

נשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה