פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סגירת מנוי והמשך חיוב - למרות אישור נציג שירות על ניתוק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 30 לאוגוסט 2007 ביקשנו להתנתק משרותי האינטרנט של 012 היות וניגמרה ההתחייבות. אימי, שהיא בעלת אמצעי התשלום, התקשרה וביקשה להתנתק. לאחרת ויכוחים לא קלים נתנה הנציגה אישור בע"פ לאימי כי המנוי, הרשום על שמה והמשולם על ידה, מנותק.

לאחר כמה שבועות קיבלתי אני, הבן, שיחת טלפון מנציגה של 012, שטענה שהמנוי שלנו לא נותק אלא הוקפא, למרות בקשתה של אימי. הסיבה לטענת הנציגה הייתה ש- "אימך לא מבינה, ולכן רצינו לדבר איתך" (ציטוט). הייתי בשוק מהחוצפה וביקשתי לנתק את המנוי מייד, וקיבלתי אישור בע"פ מהנציגה לכך שהמנוי מנותק סופית.

כעת, בתאריך ה- 26.9, הגיע מכתב לביתי מחברת 012 אשר מודיע לי על הפשרת המנוי המוקפא, ועל המשך החיוב על ידם גם בתקופת ההקפאה. כמו כן, חברת האשראי מאשרת כי 012 המשיכה וממשיכה לגבות ממני תשלומים נוספים.

012 משתמשים בעובדה שאימי, נתנה להם את מספר כרטיס האשראי שלה ומנצלים אותה בצורה לא מוסרית. כל ניסיון לדבר עם החברה הזו עולה בתוהו.

תלונה מטעמי כבר הוגשה למשרד התקשורת.
החזר כספי וניתוק מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר להב טופלה לשביעות רצונו המלאה על ידי נציג פניות הציבור של חברתנו.

אנו מודים למר להב על שבחר להמשיך וליהנות משירותי חברתנו ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה