פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אינטרנט איטי, גרוע, וחוסר נכונות לנתק בגין "התחייבות" נושא התלונה:
כץ יהונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף אוגוסט פניתי ל- 012 על מנת לקבל הצעה לשירות תקשורת פנים ארצית של 072 (קו טלפון), נאמר לי שמכיוון שיש לי בבית רשת אלחוטית איני יכול להתחבר לקו הטלפון אלא אם כן אעביר את ספקית האינטרנט שלי מבזק בינלאומי ל- 012. הוצעה לי הצעה משתלמת וניתקתי את בזק בינלאומי ועברתי לשירות האינטרנט של 012 בחבילה של 1.5 מגה. מאז שאני מחובר אליהם - כחודש וחצי - יש לי בעיות מהירות קשות, הגלישה לאתרי אינטרנט בחו"ל, איטית להחריד ואינה עומדת במהירויות ש-012 התחייבה עליהן, בשיחות רבות עם תומכים, נאמר לי שאין בעיה, ושאם אני מצליח לקבל מהירויות טובות מול שרת 012 אז הם את שלהם עשו (דבר שמבחינה טכנית אינו נכון כלל), על כל מקרה נאמר לי שגם אם יש לי בעיות באינטרנט, זה בטח בעיה במחשב שלי בגלל וירוסים ותכנות ריגול.
בדקתי עם לקוחות נוספים ובפורומים והבנתי שאני לא היחיד, כמעט כל הגולשים של 012 חווים בעיות אלו ב- 3 החודשים האחרונים.
התקשרתי לשירות הלקוחות דיברתי עם נציגה בכירה ושפכתי בפניה טענותיי, ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט בלבד - לא מהטלפון - ונאמר לי שיש לי התחייבות וקנס היציאה עומד על הסכום אותו הייתי אמור לשלם בכל מקרה. הוצע לי לדבר עם תומך בכיר על מנת לנסות שוב לפתור את בעיות האינטרנט, הסכמתי, בשיחה עם התומך הבכיר התוודה בפניי התומך ונאמר לי שאין מה לעשות, הוא מודע לכך שיש בעיות בגלישה לאתרים בחו"ל, הן בעיקר נובעות מהאיחוד שלהם עם 015 אינטרנט זהב, התומך אמר לי בשיחתנו שגם הוא סובל מבעיות התקשורת האלו וגם הוא מתוסכל מהן.בנוסף נאמר לי שהחברה גם משתמשת במנגנונים ברשת שגורמים להאטה בתקשורת מסוג "שיתוף קבצים" מכיוון שזה מכביד על הרשת שלה, אך אינה חוסמת אותה כליל.
היום, התקשרתי בשנית לשירות הלקוחות ולאור העובדה שהתמיכה שקיבלתי לא פתרה את הבעיה אלא רק הוכיחה כי אכן ישנה בעיה, ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט בטענה שאינני מקבל את השירות והתמורה עבור הכסף אותו אני משלם, נאמר לי שאני מחוייב לשנה ושאין באפשרות החברה לנתק אותי, הסברתי לנציגה שאני לא מחוייב כאשר השירות אינו טוב, מהיר ואמין, ומכיוון ש- 012 אינה עומדת בהתחייבות שלה אני מבקש להתנתק, בנוסף ציינתי בפני הנציגה שלא חתמתי על שום חוזה שמחייב אותי לשנה. הנציגה אמרה שהיא מבינה לליבי, התוודתה בפניי שלא מעט לקוחות מתנתקים בעקבות בעיות מהירות, אך מכיוון שאני בהתחייבות אין החברה יכולה לנתק אותי.
הדבר שקול לגניבה והונאה. אני משלם כסף ואינני מקבל תמורה עבורו.
כספי סוג הנזק :
ניתוק משירות האינטרנט לאלתר ללא תשלום נוסף, לרבות קנס יציאה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר כץ טופלה לשביעות רצונו על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו.

אנו מודים למר כץ על שבחר להמשיך וליהנות משירותי ה 072 של חברתנו ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה