פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בצורה מחרידה וסירוב להחזיר לי זיכויים על כספים שחוייבו בטעותd נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2005 רציתי לעבור לנטוויז'ן לאחר שעלות החבילה ששילמתי על 750 מגה בייט היתה גבוהה, נציגה נתנה לי אפשרות לבחור בחבילה של 29 ש"ח לחודש כשימור למשך שנה וטענה שהיא עדכנה זאת.לאחר מס' חוד' ראיתי שאני משלמת מחיר גבוה בהרבה (כ-50ש"ח) על חבילה של 1.5 ג'יגה (כשהתשתית שלי נמוכה ואני לא יכולה ליהנות ממהירות גבוהה כלל),פניתי ונאמר לי שנעתה טעות ושמתועד כי אני אמורה לשלם על מהירות נמוכה 29 ש"ח, ושיבוצע זיכוי.שוב עברו מס' חוד' ולא בוצע זיכוי ושוב שילמתי מחיר גבוה, ובכל פניה כולם מתנצלים,מבטיחים לחזור ופשוט נעלמים......היום כבר ה-7/10/2007 ואני עדיין במרדפים אחרי הזיכוי שלי ושינוי החבילה ,כאשר שוב הובטח לי באוק' 06 כי אזוכה ובכדי שלא אעזוב את החברה אקבל מחיר שימור 29 ש"ח ל-750 מגה בביט ושוב נעלמו הנציגים -שמותיהם בין היתר ממה שאני זוכרת ציפורה מקשרי לקוחות,ילנה מצוות אלון, אוסנת מצוות רועי, רון משירות לקוחות,הדר מקשרי לקוחות.לגבי הדר-מדובר בנציגה בכירה עם טון דיבור מאוד לא נעים, שצעקה עלי שאני מבלבלת את המוח ולא מגיע לי כלום ושאם אעזוב את החברה לא אקבל זיכוי של אגורה ושהיא תשמח לעשות את זה-היא לא הסכימה לזכותי למרות שהקריאה בפני את השתלשלות העניינים המפורשות בהן נאמר שעליהם לזכותי בסכומים מפורשים ועבור מה.לבסוף גם לא הסכימה להעביר אותי למנהל ולא לזכות אותי בסכום המגיע לי.אני פשוט לא מבינה איך חברה מגיעה למצב שבה נציגים רואים את כל השתלשלות העניינים בהסטורית המנוי, מבטיחים שיטפלו(כשרואים שאף אחד לפניהם לא ממש חזר אלי)ועדיין ממשיכים להתעלם, זהו שירות גרוע, אשמח להבין איך נציגה בכירה בקשרי לקוחות בשם הדר-שאמורה להיות בכירה מדברת עם לקוחות כאילו שהיא בשכונה וצועקת ומנסה להשתיק לקוח ולנסות להיפטר ממנו ולגרום לו לעזוב את החברה למרות שהיא רואה בהסטוריה של המנוי שהוא צודק לגמרי וכולם לפניה הצדיקו את המנוי והבטיחו זיכויים רבים (לפני שנעלמו כמובן).יש לציין שבכל שיחה לשירות אני צריכה לבזבז כשעתיים (אני לא מגזימה) כדי לספר מה היה בשנתיים האחרונות ובכל פעם לנציג חדש כי הישן פשוט נעלם בלי לטפל, דבר הגורם לעוגמת נפש ואפילו נציג אחד לא התנצל על אי סגירת מעגל טיפול של הנציג לפניו.
עלבון,כספי ו סוג הנזק :
קבלת כל הזיכוי שמגיע לי, התנצלות של הדר על השירות הגרוע ופיצוי על כל הזמן והעצבים המבוזבזים שההשקעתי לחינם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אמיר טופלה לשביעות רצונה המלאה על ידי נציגת קשרי הלקוחות של חברתנו.

אנו מודים לגב' אמיר על שבחרה להמשיך וליהנות משירותי האינטרנט של 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה