פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק שירות לפני תום 14 יום ע"פ חוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' הסיבים 25 קריית מטלון פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-26/6 רכשתי מגדילי טווח שהותקנו בביתי דרך 012 קווי זהב. 2 טכנאים הגיעו במועדים שונים ולא הצליחו לפתור את הבעיה. ב- 11/7 ביקשתי להתנתק משירות זה.
נאמר לי שיחזרו אליי אך לא חזרו אליי, הגשתי 2 בקשות ניתוק נוספות במועדים שונים. לאחר כחודש וחצי במהלכם נואשתי מהשירות חזרה אליי נציגה ואמרה לי שאין באפשרותי להתנתק כיוון שעברו 14 יום וכן מכיוון שקיבלתי שירות במהלך תקופה זו. בנוסף הם טענו שניסו להשיג אותי ולא הצליחו.

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' הרוש טופלה לשביעות רצונה על ידי נציג פניות הציבור של חברתנו.

אנו מודים לגב' הרוש על שבחרה להמשיך וליהנות משירותי חברתנו ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה