פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ניתוק מנוי למרות שהחיבור לאנטרנט איננו תקין ללא תשלום של קנס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב -5 חודשים האחרונים שמתי לב להאטה משמעותית במהירויות ההורדה דרך הגלישה ב – 012 ..
בהתחלה לא ידעתי מה הבעיה אבל אחרי הרבה זמן של תסכולים ואי הבנה מאיפה הבעיה מגיעה הבנתי לבסוף שהבעיה טמונה בספק – הבנתי זאת בדיוק כמה ימים אחרי שחידשתי אצלהם מנוי לעוד חצי שנה.
חידשתי אותו כי המנוי השנתי שלי אצלהם הסתיים זה מכבר 3 חודשים – חודשים שהם חייבו אותי בסכום גבוה מהרגיל – הם לא טרכו להתקשר להודיע לי שהמנוי הסתיים ושהם ממשיכים לחייב את חשבוני בסכומים מופרזים. אז לא רציתי שהם ימשיכו לגבות סכומים כאלו גבוהים.

הבעיה היא בבירור אצלהם מכיוון שהתחברתי ל – 014 בזק בינלאומי ומהירות ההורדה הייתה תקינה – אי לכך עדות שהבעיה היא בספק האינטרנט ולא במחשב שלי.

כשבקשתי להתנתק מ – 012 הם סירבו ועדיין מסרבים לנתק אותי.
אני לא בטוח אבל נראה לי שבפעם הראשונה שהתקשרתי בבקשה להתנתק זה היה עוד לפני שעברו שבועיים מאז שחידשתי את המנוי אצלהם.

כשאני מתקשר אליהם כדי להתנתק בטענה שהשירות שהם מספקים לי איננו פועל כשורה הם מסרבים לנתק אותי ואומרים שזה בסדר שזה לא פועל – ושאין לי מה לבוא אליהם בטענות.
לתקן את הבעיה הם לא יכולים כי כל עוד זה גולש ומוריד מ – HTTP מבחינתם אין שום בעיה .. וזה שזה לא מוריד כלום מתוכניות שיתוף .. זה בסדר גמור והשירות אינטרנט שהם מספקים לי תקין לגמרי – ואין לי סיבה להתנתק.


כבר בזבזתי מספיק זמן, הרבה מאוד זמן בלהבין מה הבעיה – ואחר כך בלנסות להתנתק מהם לשווא.
כשאני מבקש להתנתק הם מסרבים ומעבירים אותי מנציג לנציג ואומרים שיחזרו אלי ולא קורה כלום.

בפעם האחרונה אמרו לי שהם "לא תומכים בשיתוף קבצים".
ואמרו לי גם שזה אשמתי שלפני שהתחברתי אליהם הייתי צריך לבדוק בתקנון שלהם שאמור להיות באתר שלהם - שהם “לא תומכים בשיתוף קבצים”. כאילו שאני צריך להיות "נביא" או משהו כזה..

הם צריכים להגיד לי כלקוח מידע חשוב שכזה על השירות שהם מספקים לי מתי שאני מתחבר ולא שאני יגלה לבד אחרי כל כך הרבה זמן ותסכולים.
החברה לא מודיעה ללקוחות שמתחברים אליהם את המידע הזה מראש ואז אחרי שהם מתחברים ומגלים את זה לבד הם מסרבים לנתק אותם.. אני לא הראשון שזה קורה לו וגם לא האחרון :
http://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=26&compID=20851&PageCurr=1&numOfRow=1&

אולי בשבילהם חיבור אינטרנט מבלי יכולת להוריד מתוכניות שיתוף נקרא חיבור תקין אבל לא בשבילי.
אי לכך – עקב סיפוק שירות לא תקין שהם מסרבים להודות בו כלא תקין אני ביקשתי להתנתק אך לשווא.
הם מצידם רוצים את הכסף בחינם שהם ירויחו (אני כבר לא גולש דרכם – התחברתי לבזק).

הנזק שנגרם הוא כספי שם מסרבים לנתק אותי למרות שאני לא מעוניין בשירות שלהם וגם עוגמת נפש ובזבוז של הרבה מאוד זמן בניסיון להבין מה הבעיה ולמה זה לא מוריד ואחר כך לנסות להתנתק מהם לשווא.

פיצוי הולם הוא ניתוק המנוי ללא תשלום הקנס והחזר כספי של כל תשלום שנגבה חוץ מהחודש הראשון.

ומן הראוי גם שאם יש בעיה עם השירות שהם מספקים והוא לא תקין לגמריי – אז להגיד את זה מראש ללקוחות ולא להסתיר כדי שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם עם עוד הרבה מאוד לקוחות אחרים.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מורדוך טופלה על ידי נציג פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונו המלאה.

נשמח להמשיך ולעמוד לשירותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה