פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים מספקת שגרמה לגבייית מחיר גבוה מאוד ע"י 012b נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בהתאם לעסקה שלי עם 012, מחיר השיחות שלי לחו"ל היה 0.18 ש"ח לדקה. קיבלתי מקווי זהב כרטיס שבאמצעותו אוכל לדבר מכל טלפון, והתשלום ייגבה מחשבוני. השתמשת בו בחו"ל - לא הייתה בעיה. במשך אוגוסט, השתמשתי בקוד שלי לשיחות מישראל לצרפת ולסין. 012 גבו ממני בין 2 ש"ח ל4 ש"ח לדקה. היה קשה מאוד להגיע לאיש שירות שלהם - יש להם תקליט קבוע של זמן המתנה גבוה מהרגיל, והם עומדים יפה בהבטחה זו - המתנתי הרבה, נותקתי, חזרתי, השארתי הודעה - לא חזרו אליי. לבסוף הגעתי לאיש שירות, ולאחר בירור קצר הובהר לי שלמרות שדיברתי מישראל גבו ממני תשלום דרך חו"ל ולא היו מוכנים לקבל את זה שנאמר לי על ידם שהקוד שלי טוב לכל טלפון, ושלא הוסבר לי שהקוד תקף רק לחו"ל. אי לכך אאלץ לשלם סכום גבוה מעבר לכל פרופורציה להסכם בינינו, שקיים כבר יותר משנתיים. האם אין להם שום אחריות על הטעות ועל אי מסירת מלוא המידע?
האם עליי לשלם 1,866ש"ח עבור כ 7 שעות שיחה כשיש לי הסכם על כ"כ הרבה פחות? הרי זה לא ייתכן שאשלם פי כ-20!!!!
לנזק הכספי נוספה כאן גם עוגמת נפש רבה
מצד אחד אני נותנת להם - מתוך אמון - גישה חופשית לחשבון הבנק לשלי, והם לוקחים כסף בצורה כ"כ לא הגיונית, בלי כל התחשבות ומעמידים אותי בפני עובדה מוגמרת.
לא הצלחתי להגיע לאף עובד בכיר בעל סמכות בחברה - הם נפנפו אותי דרך איש המענה הטלפוני.





כספי סוג הנזק :
חישוב מחדש של הסכום לתשלום על השיחות לפי ההסכם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קרביס טופלה לשביעות רצונה המלאה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. אנו מודים לגב' קרביס על שבחרה להמשיך ליהנות משירותי 012 ונשמח להמשיך ולעמוד לשירותה בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה